تبریز-1

عملیات‌های کفسازی، درپوش‌گذاری و پی‌کنی در پارک سفیرامید درحال اجرا است

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات های عمرانی کفسازی مسیر پیاده رو ضلع غربی، در پوش گذاری روی دیوارهای سنگی زمین بازی کودکان و پی کنی محل دیوار های پیش ساخته ضلع شرقی پارک در حال احداث سفیر امید خبر داد.

به گزارش شهریار، داوود طالب‌نژاد از فعالیت همزمان سه اکیپ عمرانی در روند احداث پارک ۱۰ هزار متر مربعی سفیر امید شهرک طالقانی خبر داد و گفت: در ادامه اجرای عملیات های عمرانی در پارک سفیر امید، در حال حاضر ۳ اکیپ، کفسازی، اجرای در پوش روی دیوارهای سنگی و پی کنی دیوار های پیش ساخته ضلع شرقی، مشغول کار هستند.
شهردار منطقه ۳ ادامه داد: برای آماده سازی محل مسیر پیاده رو برای کفسازی در ضلع غربی پارک، با یک دستگاه بیل مکانیکی عملیات تسطیع و تنظیم پستی و بلندی خاک انجام می گیرد که بعد از اتمام این عملیات، مسیر مذکور با سنگ لاشه اسپراخون به طول ۱۱۰ متر و در عرض ۶ متر کفسازی می شود که البته ۴۰ متر ادامه این مسیر قبلا کف سازی شده است.

طالب‌نژاد، عملیات عمرانی دیگر در حال اجرای پارک را اجرای درپوش های بتنی (قرنیزکاری) روی دیوارهای سنگی اطراف زمین بازی کودکان برشمرد که به طول ۸۰ متر اجرا می شود.
وی، فعالیت اکیپ سوم مشغول به کاردر حال حاضر پارک در حال احداث سفیر امید شهرک طالقانی را، اکیپ پی کنی محل اجرای دیوارهای پیش ساخته بتنی ضلع شرقی پارک عنوان کرد و گفت: این محل نیز به طول ۱۵۵ متر پی کنی شده و برای دیوارگذاری پیش ساخته بتنی آماده سازی می شود.

شهردار منطقه در توضیح روند اجرای عملیات کفسازی پارک سفیرامید نیز یادآور شد: تا بحال به طول ۳۱۵ متر با عرض های ۳ و ۶ متری کفسازی شده که بعد از اتمام کفسازی قطعه باقی مانده در ضلع غربی پارک، عملیات کفسازی رینگ دور تا دور پارک به اتمام خواهد رسید.

طالب‌نژاد، از مسیرهای پیاده رو محوطه داخلی پارک نیز ۱۵۰ مترمربع را اجرا شده ذکر کرد و افزود: ۳۰۰ مترمربع باقی مانده از مسیر پیاده روهای محوطه داخلی پارک نیز در روزهای آینده کفسازی خواهد شد.
/شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا