تبریز-1

عزم شهرداری منطقه ۷ تبریز برای رفع مشکلات اهالی شهرک شهید مدنی

شهردار منطقه هفت تبریز از عزم جدی این مجموعه برای رفع مشکلات اهالی و ساکنان شهرک صنعتی شهید مدنی خبر داد و اعلام کرد: شهرداری منطقه تا رفع موانع و مشکلات این شهرک از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

به گزارش شهریار، محمدعلی سلیمی در جلسه مشترکی با عضو هیئت ریسه شورای شهر تبریز و ساکنان شهرک صنعتی شهید مدنی در تاکید سخنان خود اظهار داشت: شهرک شهید مدنی با زیرساخت های نادرست پایه گذاری و ساخته شده است و این مهم باعث می شود هر گونه حرکت در خصوص تغییرات عمرانی با مشکلات مختلف مواجه شود.
وی عدم وجود سند را یکی از مهمترین مشکلاتی عنوان کرد که اهالی با آن مواجه بوده و امکان ارائه پروانه به این نوع املاک وجود ندارد و در ادامه افزود: این شهرک علاوه بر این با مشکلاتی همچون لوله کشی گاز، آب و عدم وجود تجهیزات ایمنی و آتش نشانی نیز مواجه بوده که شهرداری در حد اختیارات خود عزم خود را برای ایجاد آسایش و ارتقای وضعیت این شهرک به کار خواهد بست.
سلیمی در ادامه وجود شهرک صنعتی شهید مدنی را پتانسیلی مهم برای منطقه و به تبع آن شهر دانست که هموار کردن مشکلات و ایجاد زمینه برای پیشرفت هر چه بیشتر این شهرک و صنایع منجر به پیشرفت و ایجاد کارآفرینی و توسعه هر چه بیشتر خواهد شد.
در ادامه این جلسه اهالی شهرک صنعتی شهید مدنی ضمن تشریح مشکلات خود از همکاری مناسب و روابط حسنه شهرداری منطقه هفت قدردانی کردند.
/شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا