تبریز-1شهر و شورا -1

استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای ایجاد شهرک سلامت/ تدابیر جدی برای وضعیت فضای سبز اتخاذ شود

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: یکی از سرمایه گذاران خواهان همکاری با شهرداری در راستای ایجاد شهرک سلامت است.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم صبح روز یکشنبه در صد و چهل و نهمین جلسه علنی طی تذکری اظهار کرد: طی هفته گذشته به همراه اعضای #کمیسیون_ورزش بازدید از پروژه های ورزشی که توسط منطقه #شهرداری یک در حال احداث است، داشتیم ظاهرا آن طور که گفته شد قرار از ۲۵ سالن ورزشی ایجاد شود که یک سری از آنها مکان یابی نشده است، امیدواریم با همت شهرداری پروژه های ناقص دوره قبلی را تکمیل و به اتمام رسانیم و همچنین بازدیدهای دوره ای از پروژه های عمرانی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همایش #سرمایه_گذاری یکی از برنامه هایی بوده که چندین وقت است با هزینه های قابل توجه برای آن وقت می گذاریم، ادامه داد: مشکلات مربوط به مراکز درمانی یکی از مباحثی است که در #شهر ما به خوبی مشهود است، بحث شهرک سلامت از جمله موضوعاتی است که چاره و راهکار دیگری نداریم، شاید برای این موضوع نیازی نیست به دنبال #سرمایه گذاران خارجی رویم، یکی از سرمایه گذاران در نظر دارد که همچون #شهرک_سلامت اصفهان شهرکی در تبریز ایجاد کند منتهی خواهان #همکاری #شهرداری در خصوص مساعدت زمین با وی است.

رییس کمیسیون #شهرسازی و #معماری تاکید کرد: شورای شهر اگر به این موضوع ورود پیدا کند طبیعتا شاهد رخدادهای خوبی خواهیم شد تا چنین شهرکی در #تبریز هم ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در مورد شرکت تدبیر اندیش در حوزه فضای سبز در فضای عجولانه تصمیم گیری شد و همه پیمانکاران حذف شده و در نهایت با یک شرکت طرف حساب شدیم، خروجی این شرکت در آسیب هایی که به فضای سبز وارد شده نمایان است و موجب خشکی برخی درختان در مناطق شده است.

بابایی اقدم در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: وضعیت فضای سبز در انبوه کاری کمی آسیب دیده و واقعیت این است که اگر روند ادامه داشته باشد وضع فضای سبز بدتر خواهد شد، خواهشمندیم برای بهبودی وضعیت فضای سبز تدابیر جدی اتخاذ شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا