تبریز-1شهر و شورا -1

انیمیشن آموزشی آتش نشانی با موضوع “حفاظ یا جان پناه” تولید و منتشر شد

هفتمین قسمت از برنامه های آموزشی ایمنی سریالی انیمیشن، با عنوان "حفاظ یا جان پناه" تولید و منتشر شد .

سعید صالح نیا مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اهیمت نشر موضوعات ایمنی به ویژه در ساخت و ساز ساختمان ها گفت:سالانه موارد و آمار مختلفی از #سقوط افراد از #بالکن، پشت بام و نرده راه پله های ساختمان ها داریم که در بیشتر موارد بی احتیاطی در #ساخت مهمترین دلیل وقوع #حوادث است.

وی افزود: با رشد #شهرنشینی و توسعه ساخت و ساز های عمودی شهری، ضروری است که بیشترین دقت در استفاده از مصالح، استحکام در #ساخت، افراد ماهر و لوازم استاندارد به عمل آید تا میزان وقوع حوادث کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان #آتش_نشانی #تبریز ادامه داد؛ ممکن است برخی از شهروندان نیز به رعایت چنین موارد ایمنی بی اهیمت باشند و یا رعایت اصول ایمنی را کم اهمیت بدانند که همین امر نیز از جمله دلایل بروز #حوادث سقوط از پشت بام، بالکن و یا راه پله ساختمان های مسکونی و تجاری و … است.

صالح نیا یاد آور شد؛ از جمله برنامه های این سازمان برای کاهش میزان حوادث، تولید برنامه های آموزشی و افزایش میزان آشنایی #شهروندان با موارد ایمنی است که از ابتدای امسال شروع و هفتمین برنامه آموزشی انیمیشن نیز با موضوع” حفاظ یا جان پناه” تولید محتوا و منتشر می شود.

مدیرعامل سازمان #آتش_نشانی تبریز از شهروندان درخواست کرد؛ هر گونه پیشنهادات آموزشی و فرهنگی خود را در راستای افزایش و ارتقاء محتوای آموزشی با اداره روابط عمومی این سازمان در میان بگذارند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا