تبریز-1شهر و شورا -1

عملیات بازگشت حجاج از جده به فرودگاه تبریز با ۲۰ پرواز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به ادامه عملیات بازگشت حجاج به کشور، گفت: این عملیات در استان با انجام ۲۰ پرواز از جده به فرودگاه تبریز انجام می‌شود.

رامین آذری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه عملیات بازگشت #حجاج تا ۲۹ تیر ماه ادامه دارد، افزود: این عملیات توسط #شرکت_هواپیمایی جمهوری اسلامی #ایران انجام می شود.

وی با بیان اینکه عملیات اعزام #زائران سرزمین وحی از ۱۹ تا ۲۵ خرداد امسال از طریق این #فرودگاه انجام شد، اظهار کرد: در این عملیات چهار هزار و ۵۹۷ زائر با انجام ۲۱ پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های #آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط ۲ تا ۶ پرواز برای عملیات بازگشت #حجاج از #فرودگاه جده به #فرودگاه_تبریز انجام می شود، گفت: نخستین عملیات بازگشت #حجاج ۲۴ تیرماه امسال انجام و تاکنون ۶ #پرواز در این مدت انجام شده است.

آذری، ادامه داد: تدابیر لازم برای بازگشت #حجاج از سرزمین وحی در این فرودگاه اتخاذ شده و پلیس راهور نیز با استقرار در ورودی منتهی به فرودگاه تبریز با مدیریت تردد، مانع از بروز #ترافیک در این مسیر می شود.

وی از خانواده های حجاج خواست به منظور معطل نشدن در فرودگاه تبریز و جلوگیری از بروز ترافیک در مسیر منتهی به این فرودگاه و با توجه به تاخیر احتمالی پروازها، قبل از مراجعه به #فرودگاه، از زمان دقیق پروازها از اطلاعات پرواز این فرودگاه مطلع شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا