تبریز-1شهر و شورا -1

برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش در تبریز

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت کیف و کفش و محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت کیف و کفش و محصولات پوست و #چرم، ماشین آلات و #صنایع وابسته در محل #نمایشگاه بین المللی #تبریز خبر داد.

حبیب ماهوتی، روز دوشنبه، ۱۹ تیرماه در نشست خبری با اشاره به زمان برگزاری #نمایشگاه کیف و کفش، ملزومات پوست و چرم، #ماشین_آلات و صنایع وابسته در #نمایشگاه بین المللی تبریز، اظهار کرد: این نمایشگاه از ۲۲ الی ۲۵ تیرماه با حضور بخش‌های فعال در صنعت چرم تبریز و استان‌های مختلف #کشور و نیز با حضور نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین، امارات متحده، عربستان، #عراق، #افغانستان، ارمنستان و نخجوان در #تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در وسعت حدود ۱۰ هزار مترمربع با ۳۰۰ غرفه با حضور واحدهای بزرگ برگزار می‌شود که در نوع خود در کشور بی سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: #نمایشگاه بین المللی تبریز دارای رتبه الف ممتاز در کشور است و پس از تهران دومین نمایشگاه بین‌المللی کشور بوده که از لحاظ برگزاری نمایشگاه‌های سالانه از نمایشگاه تهران هم جلوتر است.

وی گفت: ۳۴ سال از تاسیس نمایشگاه بین‌المللی تبریز می‌گذرد که بیش از دو هزار نمایشگاه طی این مدت در این نمایشگاه برپا شده است و سالانه حدود ۷۰ عنوان نمایشگاه نیز در نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طی سال جاری ۷۲ مجوز از کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی برای برپایی نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی تبریز صادر شده است که ۱۷ نمایشگاه از این تعداد برپا شده است.

ماهوتی با بیان اینکه سیاست نمایشگاه بین المللی تبریز برپایی نمایشگاه‌های مفید برای بهره‌وری و رونق اقتصادی استان و مردم است، خاطرنشان کرد: محوریت برپایی در این نمایشگاه همواره صادرات و اقتصاد بوده نه کسب سود و تلاشمان برای تامین سود برای طرفین صادرکننده، وارد کننده، تولیدکننده و مصرف کننده است.

وی با بیان اینکه هیچ گونه ردیف بودجه یا کمک دولتی برای نمایشگاه بین المللی تبریز اختصاص نمی یابد، بیان کرد: تمامی هزینه‌های نمایشگاهی و فعالیت‌های این مرکز از سوی واحدهای تولید و صادراتی شرکت کننده در نمایشگاه‌های سالانه و سهامداران نمایشگاه بین المللی تبریز فعال در عرصه‌های اقتصادی تامین می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با بیان اینکه سال آینده برای ۳۵ امین سال تاسیس این نمایشگاه جشن گرفته می‌شود، افزود: طی این مدت توسعه صادرات، کمک به رونق اقتصادی استان و معرفی واحدهای تولیدی و صادراتی در سطح بین المللی از برنامه‌ها و اولویت‌های نمایشگاه بین‌المللی تبریز بوده است.

وی عنوان کرد: زیباسازی سالن‌ها، آسفالت ریزی بهسازی، حل مشکل گرمایشی در برخی سالن‌ها به ویژه سالن امیرکبیر، بهسازی محوطه‌ی نمایشگاه و تغییر تاسیسات قدیمی از برنامه‌های در حال اجرای این نمایشگاه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا