تبریز-1شهر و شورا -1

لزوم توجه به حوزه ادبیات کودک و نوجوان

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: لازم است مدیریت شهری برای حوزه ادبیات کودک و نوجوان اقدامات مناسبی در نظر گرفته و آن را عملیاتی کند چراکه نسل کودک و نوجوان آینده داران مملکت ما به شمار می روند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: لازم است مدیریت شهری برای حوزه #ادبیات€کودک و نوجوان اقدامات مناسبی در نظر گرفته و آن را عملیاتی کند چراکه نسل کودک و نوجوان آینده داران #مملکت ما به شمار می روند.
به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، حجت الاسلام رسول برگی صبح روز یکشنبه در صد و چهل و چهارمین جلسه علنی ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: امروز #ولادت باسعادت هفتمین فخر عالم امکان امام موسی کاظم علیه السلام بوده که خدمت همگان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۸ تیر ماه مصادف با روز ملی ادبیات #کودک و #نوجوان بوده که این روز را هم گرامی می داریم، ادامه داد: لازم است #مدیریت_شهری برای حوزه ادبیات کودک و نوجوان اقدامات مناسبی در نظر گرفته و آن را عملیاتی کند چراکه نسل کودک و نوجوان آینده داران مملکت ما به شمار می روند.

#رییس_شورای اسلامی شهر #تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: بیست تیر ماه سالروز شهادت طلبه مظلوم شهید محمد جواد فرهنگی بوده که در جریان فتنه سال ۱۳۷۸ در دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی #ایران جان خود را از دست داد، یاد و خاطر این شهید والامقام را هم گرامی می داریم.

حجت الاسلام رسول برگی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز #حجاب و عفاف بیان کرد: روز ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ همان روزی بود که روحانیون متعهد و متدین نسبت به روی کار آمدن رضاخان و اقدامات او اعتراضات شدیدی داشتند. اعتراضاتی که مبنای آن کشف حجاب و مخالفت با اسلام بود و بهای این اقدامات رضاخان شهادت ده‌ها انسان بیگناه بود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: مجموعه ها به ویژه مجموعه شهرداری تبریز برای روز حجاب و عفاف برنامه های متعددی در نظر گرفته اند که در روزهای آتی اجرایی می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت های هفته جاری بیان کرد: روز مباهله، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، روز فناوری اطلاعات، روز حراست و … از مناسبت های هفته جاری بوده که تمامی این روزها را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

حجت الاسلام برگی با بیان اینکه جشن عید غدیر امسال در تبریزی که پایتخت تشیع بوده به شکل احسن برگزار شد، عنوان کرد: شهرداری تبریز برای برگزاری هرچه با شکوه این مراسم اقدامات شایسته ای انجام داده بود که بابت زحمات از یکایک دست اندرکاران و شهردار پر تلاش تبریز قدردانی و تشکر می کنیم، امیدواریم این رویداد در سال های آتی هم پر رونق تر برگزار شده و تمامی مجموعه ها نیز پای کار آیند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: در روزهای گذشته شاهد برگزاری مراسم رونمایی از کتاب “زندگی اینجاست” بودیم که این رویداد به شکل ملی اجرایی شد، ناگفته نماند که آقای زعفرانچیلر همکار عزیزمان در خصوص برگزار شدن این مهم تلاش های بسیاری را متحمل شدند که از زحمات وی و همراهانشان هم قدردانی می کنیم.

وی افزود: طی هفته گذشته نشست کمیسیون بانوان شوراهای اسلامی کلانشهرها در تبریز برگزار شد که این مراسم حقیقتا یکی از مراسمات ارزشمند بود، در راستای برگزاری باشکوه این برنامه نیز از زحمات خانم غفوری تشکر می کنیم و مطمئنیم که اثرات این نشست در سطح شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور مشاهده خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا