تبریز-1شهر و شورا -1

بهره‌برداری از چند پروژه شهری تبریز همزمان با عید غدیر خم

شهردار تبریز از افتتاح و بهره برداری چند پروژه مختلف فرهنگی، ورزشی و عمرانی همزمان با عید بزرگ غدیر خم خبر داد.

شهردار تبریز از افتتاح و بهره برداری چند پروژه مختلف فرهنگی، ورزشی و عمرانی همزمان با عید بزرگ غدیر خم خبر داد.

#یعقوب_هوشیار با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه‌هایی همچون #ورزشگاه_الغدیر، مقبره الشعرا و… همزمان با عید غدیر خم تقدیم #شهروندان_تبریزی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی اجرای #پروژه‌های_مهم در حوزه‌های حمل و نقل، ترافیک و زیرساختی تدوین شده بر اساس بودجه ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای تحویل آنها برای #شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های امسال برای اجرا تعیین تکلیف شده و یا #پیمانکار آنها مشخص شده و یا در حال اجرا است، افزود: امیدواریم با حمایت مردم تبریز مانند سال گذشته، امسال نیز عملکرد مطلوبی در حوزه #بودجه‌ای و درآمد و هزینه داشته باشیم.

#هوشیار تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم شهرداری تبریز که برای سال جاری برنامه ریزی شده، توسعه فضای سبز است و در این خصوص برنامه توسعه ۶۰۰ هکتاری مد نظر قرار دارد که فاز نخست آن با ایجاد ۵۰ هکتار #فضای_سبز در حاشیه‌های #اتوبان شهید باکری خواهد بود.

وی یادآور شد: در این بین برای اجرای مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی نیز بودجه خوبی اختصاص داده شده است که تلاش داریم این مجموعه‌ها تا پایان سال تحویل شهروندان داده شود.

به گزارش  باش خبر ، وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای سنگفرش در نقاط مختلف سطح شهر گفت: #سنگفرش معابر مختلف از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز سنگفرش اطراف مقبره الشعرا در دست اجرا قرار دارد و تمام نگاه ما این بوده که در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی داشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا