تبریز-1شهر و شورا -1

شرکت خودرویی با 350 هزار دستگاه در تبریز راه اندازی می شود

شهردار تبریز گفت: با مجوزی که از وزارت صمت اخذ کرده‌ایم، تلاش داریم یک شرکت خودرویی به تبریز آمده و سالانه ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند

یعقوب هوشیار ظهر امروز در جلسه مشترک با شهرداران شهرهای استان گلستان اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری #شهرداری‌ها باید در بیشتر موارد نوع نگاه‌ها تغییر یافته و تسهیل‌گری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری به این معنا نیست که صرفا یک زمین خالی به سرمایه‌گذار بدهیم، افزود: تمام زمین‌های خالی شهر #تبریز پایش و تفکیک شده است و دارای پرونده‌ای ویژه است. با مالک آنها گفت‌وگو کرده و ظرفیت #سرمایه‌گذاری را تشریح کرده‌ایم به‌طوریکه تنها در یک مورد ۲۰ هزار میلیارد سرمایه‌‌گذاری در یک نقطه انجام می‌گیرد.

شهردار تبریز گفت: با مجوزی که از #وزارت_صمت اخذ کرده‌ایم، تلاش داریم یک شرکت خودرویی به تبریز آمده و سالانه ۳۵۰ هزار دستگاه #خودرو تولید کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در حوزه #شهرسازی دارای رتبه نخست صدور پروانه بافت فرسوده نسبت به جمعیت است.

هوشیار از ارائه امتیازهای ویژه برای انبوه‌سازان خبر داد و گفت: امتیاز ویژه به انبوه‌سازان داده‌ایم به‌گونه‌ای که اگر کسی ۲ هزار متر مربع انبوه‌‌سازی کند، ۱۰ درصد آن را در سایر نقاط شهر رایگان می‌دهیم.

وی یادآور شد: سیاست‌های تشویقی را برای سرمایه‌گذاران تدوین می‌کنیم تا در صورت تصویب توسط شورای اسلامی شهر در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ ارائه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا