تبریز-1شهر و شورا -1

آیا تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) امکان پذیر خواهد بود ؟

مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی توضیحاتی را در خصوص بحث تعویض چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) که مطالبه سرمربی تیم تراکتور است، ارائه کرد.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی توضیحاتی را در خصوص بحث تعویض چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) که مطالبه سرمربی تیم تراکتور است، ارائه کرد.

حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: پس از انجام مذاکره با یک شرکت متوجه شدیم که برای #تعویض_چمن این #ورزشگاه، ۹ ماه الی یک‌و نیم سال زمان نیاز بوده و هزینه این #پروژه حدود ۸۰ میلیارد ریال برآورده شده است.

وی افزود: اکنون وارد کردن #چمن به دلیل قرنطینه‌ی دو هفته‌ای در مرز امکان پذیر نبوده، چمن رولی نیز در کشور وجود ندارد، همچنین حضور تراکتور در لیگ‌قهرمانان آسیا و با تماشاگر شدن بازی‌های لیگ‌برتر، با توجه به زمانبر بودن این پروژه، باعث شده است که تعویض چمن ورزشگاه #یادگارامام (ره) ممکن نباشد، اما با این حال در صورت اینکه باشگاه تراکتور بتواند این مسئله را حل کند، آماده‌ی تقبل هزینه‌ی تعویض چمن ورزشگاه هستیم.

مدیرکل اداره ورزش‌وجوانان #آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آماده‌ی واگذاری ورزشگاه یادگارامام(ره) به شهرداری تبریز و یا باشگاه تراکتور هستیم، اما نامه‌ای در این خصوص ارسال نکرده و تنها آمادگی خود را اعلام کرده‌ایم، واگذاری این ورزشگاه به باشگاه تراکتور مطابق ماده ۲۷ و همانند واگذاری ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به سپاهان خواهد بود و در غیر این صورت طبق روال گذشته نگهداری یادگارامام (ره) بر عهده‌ی اداره ورزش‌وجوانان استان خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا