تبریز-1شهر و شورا -1

تولید شبیه ساز احیای قلبی ریوی مبتنی بر هوش مصنوعی در برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برای نخستین بار در صنعت برق کشور، محصول دانش بنیان شبیه ساز احیای قلبی ریوی با استفاده از تکنولوژی های واقعیت مجازی متاورس و هوش مصنوعی در این شرکت تولید شد.

عباس حسامی با بیان اینکه این شبیه ساز توسط یکی از کارکنان #شرکت توزیع نیروی برق تبریز طراحی شده است، گفت: این شبیه ساز در ۱۹۷ کشور دنیا ثبت اختراع شده و برای اولین بار در صنعت برق در شرکت توزیع برق تبریز اجرایی شده است.
حسامی ادامه داد: مهمترین آسیب وارده به یک نفر #برق گرفته ایست قلبی هست و به دلیل آموزش های سنتی، همکاران مهارت لازم برای اجرا و کنترل استرس های محیطی را ندارند.
وی با بیان اینکه شبیه ساز احیای قلبی ریوی در هفت محیط مختلف، ۳۲ سناریو و بر روی ۶ نوع بیمار پیاده سازی شده است، اضافه کرد: این محصول #دانش_بنیان در سه محیط آموزش، تمرین و آزمون فرآیند احیا به صورت هوشمند آموزش داده می شود.
حسامی خاطرنشان کرد: با استفاده از این شبیه ساز، ضمن کاهش #تلفات انسانی، افزایش بهره وری و بازده آموزشی و #هوشمندسازی، قدم مهمی در راستای کاهش هزینه های #آموزش_پرسنلی در سطوح شرکت های تابعه #وزارت€نیرو برداشته خواهد شد.

این محصول در حاشیه هفتمین کنفرانس GIS ( سیستم اطلاعات مکانی ) و هوشمند سازی در صنعت آب و برق رونمایی شد.

این کنفرانس دوم و سوم خردادماه ۱۴۰۲ در #دانشگاه_آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا