تبریز-1شهر و شورا -1

احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: احداث خیابان بهجت شمالی شهرک خاوران بدون تشریفات به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته است.

محمد حسین‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای توسعه و تکمیل شبکه های ارتباطی و نیز اقدامات عمرانی مدیریت شهری این منطقه جهت ایجاد زیرساخت های اساسی در گستره شهرک #خاوران، عملیات احداث خیابان ۱۶ متری خاوران (بهجت شمالی) به طول ۷۵۰ متر، با تلاش شبانه روزی تلاشگران #حوزه_فنی و #عمرانی منطقه۹ به اتمام رسیده و در اختیار #شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه۹ تبریز با اشاره به بهره برداری بدون تشریفات این #پروژه_ترافیکی، خاطرنشان کرد: عملیات احداث خیابان #بهجت_شمالی، جزو پروژه های مهم و شاخصی است که امکان دسترسی به بخش قابل توجهی از اراضی این #شهرک را میسر کرده و با احداث این شریان، یکی از مطالبات عمومی شهروندان محقق شد.

حسین زاده در تشریح اهم اقدامات فنی این پروژه افزود: خیابان بهجت شمالی، با ۳۶۰۰متر مکعب عملیات زیرسازی، ۳۲۰۰مترطول عملیات جدول گذاری، ۱۱۵۰ تن عملیات آسفالت ریزی و همچنین #خط_کشی محوری به طول۲۵۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا