۲ میلیون باتل سرم در ماه در دانا تولید شد
مدیرعامل شرکت داروسازی دانا از سرم به عنوان یکمحصول استراتژیک یاد کرد و گفت: پیش بینی میشود داروسازی دانا با راه اندازی خط تولید سرم ظرفیت تولید دو تا سه میلیون باتل سرم در ماه را داشته باشد.
مدیرعامل شرکت داروسازی دانا از سرم به عنوان یکمحصول استراتژیک یاد کرد و گفت: پیش بینی میشود داروسازی دانا با راه اندازی خط تولید سرم ظرفیت تولید دو تا سه میلیون باتل سرم در ماه را داشته باشد.
مهدی شیری، در گفتوگو با خبرنگاران، درباره فراز و نشیب های نماد دانا در #بازار اظهار کرد: شرکت #داروسازی_دانا در اردیبهشت ۱۴۰۱ و در مقطعی به بازار سرمایه عرضه شد که بازار بورس وضعیت پایدار و مناسبی را نداشت؛ با این حال ددانا در ادامه یک روند صعودی خوبی را سپری کرد.
وی افزود: اما در ادامه #سهام_شرکت داروسادا1+ دانا همانند سایر نمادها درگیر فراز و نشیب بازار سرمایه شد و افت مقطعی کوتاهی را تجربه کرد، اما وجود بنیاد بسیار خوب، همراهی و پشتیبانی #۱مدیرعامل و معاونت هلدینگ سرمایه گذاری شفادارو و شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا سهم ددانا را به ارزش واقعی خود نزدیک تر کرد.
مدیر عامل شرکت #داروسازی دانا در خصوص روند مثبت ارزش سهام دانا ابراز امیدواری کرد و گفت: از ابتدای عرضه در بازار سرمایه تا قبل از مجمع، نماد دانا رشد ۷۱ درصدی را تجربه کرد. با توجه به پروژهها و استراتژی های پیش رو امیدواریم که این روند مثبت حفظ شود.
وی در خصوص برنامه های پیش رو و ۶۵ محصول جدید این مجموعه داروسازی گفت: در تلاشیم تا پروژههای در دست اجرا را هرچه سریعتر تکمیل و مجوزهای لازم را اخذ کنیم. محصولات جدید بسیار خوبی برای پروژههای جدید طراحی شده که تعداد آن به بیش از ۶۵ محصول میرسد.
وی ادامه داد: پس از بیماری منحوس کرونا، سرم به یک محصول استراتژیک تبدیل شد. پیشبینی میشود دانا حدود دو تا سه میلیون باتل سرم در ماه تولید کند که عدد بسیار خوبی است و امیدواریم با ورود این ظرفیت از این محصول استراتژیک به بازار کمک حال شبکه درمان کشور باشیم.
مدیر عامل شرکت داروسازی دانا، در پایان علاوه بر تاکید بر بهبود و روند رو به رشد در شرکت های زیر مجموعه هلدینگ شفا دارو به دلیل حضور مدیران جدید و نگاه جدید تصریح کرد: سیاستگذاران در راهبری شرکتهای زیرمجموعه بسیار مهم هستند. با تغییرات انجام گرفته و حضور مدیران جدید، نگاه جدیدی به سیستم تزریق شد که روند رو به رشد در شرکتهای زیرمجموعه را در پی داشت.