تبریز-1شهر و شورا -1

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم به تشریح پروژه ها پرداخت.

موسی زارعی با هدف تشریح اقدامات و ارائه گزارش از آخرین وضعیت پروژه‌های منطقه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "تبریزیم"، ضمن تشریح برنامه‌های کاری منطقه، در خصوص پروژه های مهم شهرداری منطقه ۱۰ توضیحاتی ارائه کرد.

موسی زارعی با هدف تشریح اقدامات و ارائه گزارش از آخرین وضعیت پروژه‌های منطقه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی “تبریزیم”، ضمن تشریح برنامه‌های کاری منطقه، در خصوص پروژه های مهم شهرداری منطقه ۱۰ توضیحاتی ارائه کرد.

زارعی در این گفتگوی تلویزیونی در مورد فعالیت‌های #تملک_مسیر_گشایی ۴۵ متری انقلاب اشاره کرد و افزود: عملیات تملک و #آزادسازی خیابان ۴۵ متری #انقلاب از طرح‌های تفصیلی روان‌سازی عبور و مرور شهری به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در دست اقدام بوده که از مجموع ۳۵۰ واحد مسکونی در این مسیر، تاکنون ۱۲۶ واحد مسکونی توافق، تملک و تخریب شده و روند تملک دیگر املاک باقی مانده در دست اقدام است.

#شهردار منطقه اضافه کرد: این پروژه عظیم مسیرگشایی با همکاری مناطق ۱، ۲ و ۵ در حال انجام است و با اتمام هرچه سریع‌تر عملیات آزادسازی و تخریب املاک باقی مانده در مسیرگشایی‌های این منطقه، شاهد تسهیل تردد وسائل نقلیه و کاهش بار #ترافیکی در این منطقه کم برخوردار خواهیم بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به منظور رفاه حال #شهروندان برای تردد آسان از معابر و روان سازی عبور و مرور شهری عملیات تملک پروژه مسیرگشایی خیابان شهید روشن پور( علی بقال)، به طور صد در صدی به اتمام رسیده افزود: به ‌منظور هدایت اصولی آب‌های سطحی و رفاه حال شهروندان، با اتمام عملیات خاکبرداری، عملیات عمرانی این پروژه با پیشرفت ۳۰ درصدی تداوم داشته و عملیات مسیرگشایی و تعریض خیابان مذکور از سوی نیروهای حوزه عمران این منطقه در مرحله جدول گذاری و جمع آوری تاسیسات شهری است.

وی تصریح کرد: انجام مسیرگشایی این محله به صورت ۲۴ متری و به طول ۳۳۰ متر علاوه بر ارزش افزوده املاک، تردد آسان اهالی و اتصال مسیر به خیابان‌های سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری را فراهم می‌کند.

#شهردار منطقه در ادامه ضمن تاکید به توزیع عادلانه امکانات شهری برای شهروندان ساکن در حوزه این منطقه از انجام آسفالت ریزی معابر هم خبر داد و اضافه کرد: این منطقه علاوه بر ارائه خدمات مختلف محله‌ای و عمرانی برای شهروندان؛ در راستای رفاه حال آنان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری چندین مسیر سطح حوزه را بدون وقفه به انجام رسانده و اجرای آن را تداوم بخشیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا