تبریز-1شهر و شورا -1

توسعه پیاده‌راه با هدف تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز

شهردار تبریز گفت: در راستای تحقق شعار انسان‌محور بودن معابر تبریز به‌خصوص در بافت تاریخی و مرکزی شهر، توسعه‌ پیاده‌راه‌ها در سال.جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

یعقوب هوشیار امروز در بازدید از پروژه‌های سنگفرش معابر تاریخی منطقه ۸ اظهار کرد: با توجه به وجود اماکن تاریخی و گردشگری در سطح منطقه ۸، تلاش داریم مسیرهای منتهی به این اماکن نیز از نظر منظر شهری مناسب با آثار تاریخی و فرهنگی باشد.

وی با اشاره به استقبال #شهروندان_تبریزی از پروژه‌های انسان‌محور شهرداری #تبریز افزود: احداث پیاده‌راه در بافت مرکزی و تاریخی شهر و دیگر مناطق شهرداری مورد استقبال شهروندان واقع شده و بر همین اساس این موضوع در سال جاری توسعه خواهد یافت.

هوشیار گفت: شهرداری منطقه تاریخی و فرهنگی #تبریز پیشرو در اجرای پروژه‌های انسان‌محور بوده و پروژه‌هایی چون کوچه ثبت، #کوچه_پاساژ، دالان میرزا رضا را تکمیل و یا در دست اجرا دارد.

#شهردار_تبریز با اشاره به الزام مناطق دهگانه برای اجرای پروژه‌های انسان‌محور یادآور شد: هر منطقه شهرداری در سال جاری مکلف به اجرای حداقل یک رشته #پیاده‌راه_شهری جدید با اولویت مناطق و محلات تاریخی، فرهنگی هستند و اجرای این طرح در اولویت برنامه‌های عمرانی #شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: توجه به توسعه پیاده‌راه‌ها به عنوان بسترهای جدید تحقق “#شهر_انسان‌محور” در دوره فعلی مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار تبریز با اشاره به آخرین مراحل اجرایی #کوچه_پاساژ نیز گفت: پروژه سنگفرش کوچه پاساژ با ۷۰ میلیارد ریال هزینه شامل دو پیاده رو در ضلع شرقی و غربی کوچه به طول ۴ متر و مسیر ترددی خودرو به صورت #سنگفرش در میان این دو پیاده‌رو است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا