تبریز-1شهر و شورا -1

اتوبوس‌های جدید از اردیبهشت امسال وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شوند

شهردار تبریز از فعالیت اتوبوس‌های جدید در سطح شهر خبر داد و گفت: اتوبوس‌های جدید از اردیبهشت امسال وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شوند.

شهردار تبریز از فعالیت اتوبوس‌های جدید در سطح شهر خبر داد و گفت: اتوبوس‌های جدید از #اردیبهشت امسال وارد چرخه حمل و نقل عمومی می‌شوند.

یعقوب هوشیار صبح یکشنبه، 20 فروردین در جلسه‌ی #شورای_اسلامی_شهر #تبریز اظهار کرد: با همراهی و مساعدت شورای اسلامی شهر تعداد ۹۰ دستگاه #اتوبوس از شرکت اسنا و ۵۰ دستگاه اتوبوس نیز از طریق #دستگاه‌ها خریداری شده و ۵۰ دستگاه اتوبوس نیز آزادسازی شده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب #شهرداری_تبریز در حوزه حمل و نقل عمومی تصریح کرد: در حوزه قطار شهری نیز اقدامات متعددی انجام یافته و ایستگاه‌های خط یک مترو و نواقص ایستگاه‌ها تکمیل شده و تهویه ایستگاه‌ها تا آخر خرداد در خط یک به اتمام می‌رسد.

وی همچنین از انجام برخی خریدهای خط دو #مترو نیز خبر داد و افزود: مناقصه خط سه مترو در اواخر سال گذشته برگزار و #پیمانکار آن مشخص شده و امسال عملیات اجرایی خط سه #مترو نیز انجام می‌گیرد.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوسازی ناوگان #تاکسیرانی نیز اظهار کرد: نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ ثبت نام تاکسی از طریق سامانه انجام شده است که یک هزار مورد نهایی شده و ۵۰۰ دستگاه تحویل رانندگان داده شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی تداوم داشته و در زمینه‌های مختلفی اعم از حفظ محیط زیست و حمل و نقل عمومی مؤثر خواهد بود.

پاداش پایان سال شهردار تبریز به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص یافت

شهردار تبریز پاداش پایان سال خود برابر با حقوق و مزایای یک ماه خود را به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز امروز در این جلسه از تلاش‌های شبانه روزی شهردار و همکاران وی تجلیل و قدردانی کردند.

در این جلسه حجت السلام والمسلمین رسول برگی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بر اساس تحول در شهر و عملیات عمرانی در شهر که رضایت عمومی مردم را به همراه دارد، نمی‌توانیم پاداشی در خور برای شهردار تعیین کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی شهردار و همکاران وی ستودنی است، افزود: مطابق نامه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، باید پاداشی برای شهردار تبریز تعیین کنیم.

بر اساس تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، حقوق و مزایای یک ماه شهردار به عنوان پاداش پایان سال به یعقوب هوشیار اختصاص یافت که وی نیز این پاداش را به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا