تبریز-1شهر و شورا -1

آغاز فرآیند تدوین ششمین شماره فصلنامه «تبریز پژوه» شهرداری تبریز

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از آغاز فرآیند تدوین ششمین شماره فصلنامه تبریز پژوه با رویکرد سرمایه ­گذاری و مشارکت خبر داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از آغاز فرآیند تدوین ششمین شماره فصلنامه تبریز پژوه با رویکرد سرمایه ­گذاری و مشارکت خبر داد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، محبوب تیزپاز نیاری با اشاره به تدوین و انتشار پنج شماره از #فصلنامه_آموزشی، اطلاع ­رسانی و پژوهشی «#تبـــــریز_پژوه» #شهرداری_تبریز، گفت: از کلیه #اساتید، #صاحب­نظران، دانشجویان و علاقه مندان دعوت می­‌شود مقالات تالیفی و #ترجمه خود با رویکرد سرمایه‌­گذاری و مشارکت را جهت بررسی و بهره برداری در ششمین شماره #فصلنامه #تبریز پژوه به آدرس ایمیل researchtabriz۱۳۹۸@gmail.com ارسال کنند.

وی افزود: فصلنامه آموزشی، اطلاع رسانی و پژوهشی «تبـــــریز پژوه» نشریه‌ای است که به انتشار نتایج پژوهش‌ها، #مقالات_علمی، تالیفی و ترجمه پژوهشگران و صاحب‌نظران در عرصه مدیریت شهری می پردازد.

تیزپاز نیاری تصریح کرد: این نشریه، پذیرای پژوهش‌های مرتبط با برنامه­ ریزی، توسعه و مدیریت شهری، توسعه پایدار، اکولوژی شهری، عمران شهری، مدیریت پروژه و آسفالت، معماری و شهرسازی، طرح‌­های توسعه شهری، بازآفرینی شهری، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگ شهری و آموزش شهروندی، اقتصاد شهری، مشارکت و سرمایه­‌گذاری شهری، درآمدهای پایدار، مدیریت منابع انسانی، گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی، سیما، منظر و زیباسازی شهری، فضای سبز و پارک­‌های شهری، مدیریت بحران و پیشگیری از مخاطرات سوانح و مطالعات میان‌رشته‌ای در عرصه مباحث یادشده، با رویکرد تحلیلی، تطبیقی و انتقادی است.

وی همچنین هدف از انتشار این نشریه را توسعه و تعمیق نگرش‌ها و پژوهش‌های مرتبط با محورهای مجله و ارائه و اشاعه آنها به مخاطبان عنوان کرد و گفت: شهرداری تبریز با دریافت مقالات و انتشار به صورت منظم، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته‌­ای در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا