تبریز-1شهر و شورا -1

نصب المان «گله اسب» در میدان رسالت تبریز 

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز گفت: در آستانه سال نو و همزمان با اجرای طرح‌های استقبال از بهار در حوزه سیما، منظر و فضای سبز، المان "گله اسب" در میدان رسالت تبریز نصب شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز گفت: در آستانه سال نو و همزمان با اجرای طرح‌های استقبال از بهار در حوزه سیما، منظر و فضای سبز، المان “گله اسب” در میدان رسالت تبریز نصب شد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، سیامک آسیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح‌های استقبال از #بهار طراحی، ساخت و نصب المان‌های نوروزی و مناسبتی و #فولکور آذربایجان در سطح شهر تبریز جزو رئوس برنامه‌های سازمان بوده است.

وی افزود: در این راستا #بهسازی و جابجایی المان‌های مناسبتی و #نوروزی در سطح شهر نیز در حال انجام است و المان “گله اسب” که یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین المان‌های موجود در میدان ائل‌گولی بود پس از بهسازی کامل در میدان #رسالت_تبریز، نصب شد.

آسیایی با اشاره به تداوم اجرای عملیات ساخت و #نصب المان‌های فاخر نوروزی، حجمی و مناسبتی و نیز تندیس مشاهیر و مفاخر آذربایجان و ایران در سطح شهر نیز، خاطرنشان کرد: تلاش تمام نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز برآن است تا با اجرای شایسته طرح‌های استقبال از بهار به ویژه گلباران تبریز و نصب المان‌های نوروزی لحظات شاد، مفرح و خاطره انگیز را برای همشهریان عزیز و مهمانان گرامی فراهم آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا