تبریز-1شهر و شورا -1

المان و هفت سین نوروزی تا پایان سال در تبریز ایجاد می شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از کاشت ۹ میلیون بوته گل تا آغاز سال جدید خبر داد و گفت: ۱۰۵ المان و هفت سین نوروزی تا پایان سال ایجاد یا بازسازی می شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از کاشت ۹ میلیون بوته گل تا آغاز سال جدید خبر داد و گفت: ۱۰۵ المان و هفت سین نوروزی تا پایان سال ایجاد یا بازسازی می شود.

سیامک آسیایی امروز در گفتگو با خبرنگار با اشاره به آغاز اقدامات استقبال از #بهار از ابتدای اسفند با شعار “تبریز، بهشت ماندگار”، کاشت ۹ میلیون بوته #گل در سطح شهر را از جمله این اقدامات دانست و افزود: این اقدام در مناطق مختلف #تبریز تا پایان سال ادامه می یابد.

وی از نصب المان هفت سین در ۱۵ نقطه شهر خبر داد و بازسازی ۶۰ #المان_نوروزی و همچنین نصب ۳۰ المان نوروزی جدید را دیگر اقدامات #شهرداری_تبریز در این راستا اعلام کرد.

به گفته آسیایی، المان های نصب شده در #پارک_مینیاتور مورد بازسازی و بهسازی قرار می گیرد و #مسجد_صاحب‌الامر و عمارت ساعت نیز تا پایان سال نورپردازی می شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آماده سازی تفرجگاه ائل گلی به عنوان یکی از مراکز گردشگری مهم تبریز را از دیگر اقدامات شهرداری در راستای استقبال از نوروز و گردشگران عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن های نوروزی و مراسم افطاری از اقدامات شهرداری تبریز در این تفرجگاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا آغاز سال نو، در ۱۱۰ نقطه شهر فواره ها و آب‌نماها راه اندازی دوباره می شود، از نورپردازی و چراغانی معابر سطح شهر خبر داد.

گفتنی است علاوه بر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی و اجتماعی با همکاری مناطق دهگانه در ایام نوروز برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهر اجرا خواهند کرد.

پیش از این، با درخواست یعقوب هوشیار شهردار تبریز و موافقت شورای اسلامی شهر، بازدید از موزه های شهرداری در طول سال رایگان اعلام شده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا