تبریز-1شهر و شورا -1

ساخت و سازهای غیر مجاز بیشتر شهروندان تبریزی را کلافه کرده است

رییس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز بیشتر شهروندان تبریزی را کلافه کرده است

رییس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز بیشتر شهروندان تبریزی را کلافه کرده است.
به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، احد صادقی صبح روز دوشنبه در صد و بیست و نهمین جلسه علنی اظهار کرد: در قرار خدمت شهرداری منطقه یک بیشترین گله مندی های مردمی از بابت ساخت و سازهای غیر مجاز گزارش می شد و شکایت ها در این راستا بود.

وی ادامه داد: ساخت و سازهای غیر مجاز بیشتر #شهروندان_تبریزی را کلافه کرده است؛ خواهشمندیم #شهرداری در راستای این امر پیشنهادات عملی داشته و هماهنگ های لازم جهت انجام ماموریت ها را در اولویت قرار دهد.

رییس کمیسیون #محیط_زیست وخدمات شهری شورای اسلامی #شهر_تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: متاسفانه در حوزه حریم ها نیز اخبار خوشایندی به گوشمان نمی رسد، در این خصوص هم #شهرداری اقدامات لازم را اجرایی کند.

صادقی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: خوشبختانه ما در عرصه شناسایی مشکلی نداریم ولی در عرصه برخورد کمی دستمان بسته است، خواهشمندیم در امر ساخت و سازها نسبت به رفع و رسیدگی رفتار تبعیض امیز نیز اقداماتی اتخاذ شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا