تبریز-1شهر و شورا -1

رییس کمیسیون شهرسازی تبریز تاکید کرد: پیگیری موضوع ساماندهی املاک قولنامه‌ای در دستور کار قرار گیرد

بهتر است در تبصره های دائمی شهرداری تبصره ای بیاوریم تا کسانی که از محدوده پر خطر شهر به شهرداری مراجعه کرده و یا ما مراجعه می کنیم تا رفع خطر شود بحث قیمت گذاری مد نظر ویژه قرار گیرد و تصمیم موردی گرفته نشود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فریدون بابایی اقدم صبح روز یکشنبه در صد و بیست و هشتمین جلسه علنی اظهار کرد: بهتر است در تبصره های دائمی #شهرداری تبصره ای بیاوریم تا کسانی که از محدوده پر خطر شهر به شهرداری مراجعه کرده و یا ما مراجعه می کنیم تا رفع خطر شود بحث قیمت گذاری مد نظر ویژه قرار گیرد و تصمیم موردی گرفته نشود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: مثلا در یکی از مناطق برای ملک ۶۰ متری قیمت گذاری ناچیزی صورت گرفته، واقعیت این است که اینگونه موضوعات شیرینی کارها را از بین می برد.

رییس کمیسیون #شهرسازی و #معماری شورای اسلامی شهر #تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با طرح ساماندهی املاک قولنامه ای گفت: موضوع ساماندهی املاک قولنامه‌ای که در این خصوص طرحی بود ظاهرا به مرحله اجرایی نرسیده و بهتر است از طرف #شورای_شهر برای پیگیری این مهم به وزرات کشور و یا مجلس نامه ای نوشته شود تا موضوع رسیدگی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در این خصوص استان های دیگر اقدامات خوبی انجام داده و چندین هزار پرونده را ثبت کرده اند ولی در استان ما این اتفاق رخ نداده، ظاهرا ما در استانمان تشکیلاتی به نام مسکن و شهرسازی نداریم.

بابایی اقدم در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: این طرح عملا یک گام خوبی بوده که می توانستیم با آن بخشی از حاشیه نشینی را ساماندهی کنیم ؛خواهشمندیم در راستای این گام بزرگ گام هایی برداشته شود چراکه امکانات شهرداری و دولت محدود است و با مشکل مواجه خواهیم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا