تبریز-1شهر و شورا -1

بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های مناطق ۶ و ۷ تبریز بررسی شد

برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های مناطق ۶ و ۷ تبریز در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های مناطق ۶ و ۷ تبریز در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر صبح امروز سه شنبه به ریاست علی نوای باغبان با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

در ابتدای یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر #تبریز، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ این منطقه اظهار کرد: #بودجه_شهرداری منطقه ۶ در سال جاری، ۱۹۳ میلیارد پیش بینی شده بود با درآمد چشمگیری که داشته‌ایم این رقم به میزان ۳۱۸ میلیارد رسید، در سال ۱۴۰۲ هم رقم بودجه به میزان ۵۰۰ میلیارد پیش بینی شده است.

حجت الاسلام رسول برگی، رییس #شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و کارگران #شهرداری‌های مناطق دهگانه تبریز بیان کرد: یک متنی برای من نوشته بودند مبنی بر اینکه آسفالت برخی از معابر مناطق ۶ و ۷ نامناسب است، البته من در این خصوص بازدیدی میدانی نداشتم، ولی بر حسب وظیفه بر خود لازم می دانیم در این خصوص پیگیری‌هایی داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر #تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خواهشمندیم #شهرداری های مناطق مربوط به این معابر نسبت به رفع مشکل #شهروندان_تبریزی اقدام کنند.

علی نوای باغبان، نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: لیست پروژه هایی کلان و خرد که برای شهرداری های مناطق دهگانه تبریز تعریف شده حتما در اختیار اعضای شورای شهر قرار داده شود تا با آن فهرست بخشی از سوالات و ابهامات همه ما رفع شود.

نوای باغبان در ادامه سخنان خود ابراز کرد: همچنین لیست املاکی که قرار است تبدیل شود هم از سوی شهرداری به اعضای شورای شهر ارائه شود، تقویم تمامی فعالیت ها به ویژه فعالیت های فرهنگی و ورزشی نیز به ما ارسال گردد.

یاسین بجانی، دبیر شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه عنوان کرد: مناسب سازی معابر یکی از موضوعات مهمی است که در بحث بودجه ای شهرداری منطقه ۶ از یاد رفته که لازم است به این مهم توجه شود.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: لازم است در رابطه با پل های عابر پیاده هم اقدامات جدی و ویژه صورت گیرد تا شاهد رضایت مندی مردم باشیم.

شهرام دبیری، سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه مطرح کرد: عملکرد شهرداری منطقه ۶ از نظر تحقق بودجه ای در سال جاری بسیار ارزنده است، باید بگویم که با وضعیت موجود رضایت مندی در این حوزه بیشتر به نظر می رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ارتباط با هزینه ها هم باید بگویم که نسبت جاری به عمرانی در سال جاری خوب بوده و در سال آتی هم با افزایش رقم بودجه در این منطقه شاهد اقدامات در خور شانی خواهیم شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا