تبریز-1شهر و شورا -1

بخشی از مفاد تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز

بخشی از مفاد تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بخشی از مفاد تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، #تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ در ۳۷ ماده توسط شهرداری #تبریز تهیه و تنظیم شده که شهرداری نسبت به سال قبل تغییراتی در آن اعمال کرده است.

لازم به ذکر است بخشی از مفاد تعرفه عوارض محلی و #بهای_خدمات شهری سال ۱۴۰۲ در جلسات روزهای گذشته بررسی شده و مابقی آن قرار است طی روزهای آتی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در ابتدای یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر #تبریز، ماده ۲۹ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ #شهرداری مبنی بر بهای بلیط و عوارض تبلیغاتی شرکت بهره برداری قطار شهری (مترو) مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایتا با اعلام تغییراتی در این بند به تصویب اعضای شورای شهر تبریز رسید.

در ادامه این جلسه، ماده ۳۰ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مبنی بر عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفته و نهایتا با اعمال تغییراتی به تصویب رسید.

در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز ماده ۳۱ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مبنی بر بهای خدمات مرکز کنترل و صدور مجوزهای ترافیک نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از آن با اعمال تغییراتی به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه، ماده ۳۲ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مبنی بر عوارض حاصل از اجرای طرح های ترافیکی مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفته و نهایتا با اعمال تغییراتی به تصویب رسید.

در ادامه یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز، ماده ۳۳ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مبنی بر بهای خدمات ناوگان حمل و نقل بار درون شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نهایتا با اعمال تغییراتی به تصویب رسید.

در این جلسه، ماده ۳۴ تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مبنی بر بهای خدمات در سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قرار گرفته و نهایتا با اعمال تغییراتی به تصویب رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا