تبریز-1شهر و شورا -1

خبر حادثه دلخراش و تاسف بار زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه همه ما را اندوهگین کرد

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: خبر حادثه دلخراش و تاسف بار زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه موجب تاسف و تاثر فراوان گردید، این اتفاق مصیبتی سهمگین بود که همه ما را اندوهگین کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: خبر حادثه دلخراش و تاسف بار زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه موجب تاسف و تاثر فراوان گردید، این اتفاق مصیبتی سهمگین بود که همه ما را اندوهگین کرد.
به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، حجت الاسلام رسول برگی صبح روز سه شنبه در یکصد و یازدهمین جلسه علنی ضمن تبریک دهه مبارکه فجراظهار کرد: دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که صفحه زرینی را در#تاریخ حیات آدمی گشودند و فریاد خداخواهی، معنویت، #آزادی و #استقلال را در گوش جهانیان طنین‎انداز کردند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک روز نیروی هوایی ابراز کرد: نوزدهم بهمن سال ۱۳۵۷ دقیقاً یک هفته پس از ورود امام (ره) به ایران و سه روز قبل از پیروزی انقلاب، شمار زیادی از پرسنل نیروی هوایی به اقامتگاه امام #خمینی (ره) رفتند و با انقلاب اسلامی اعلام هم‌بستگی کردند، بیعت پرسنل نیروی هوایی با امام (ره) و هم‌بستگی با مردم از عوامل مهم در تسریع سقوط و ریشه‌کن کردن رژیم پهلوی بود.

رییس #شورای اسلامی شهر #تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز تاسف از حادثه روز گذشته دو کشور ترکیه و سوریه بیان کرد: خبر حادثه دلخراش و تاسف بار #زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه موجب تاسف و تاثر فراوان گردید، این اتفاق مصیبتی سهمگین بود که همه ما را اندوهگین کرد.

حجت الاسلام برگی افزود: دو کشور ترکیه و سوریه هم نوع و هم دین ما بوده و واقعا نیاز است به آنها کمک کنیم، این حادثه دردناک را به دولت و ملت بزرگ دو کشور ترکیه و سوریه تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای مصدومان شفای عاجل، و خانواده‌های داغدار و بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز ادامه بررسی تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهری سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز را در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز بررسی خواهیم کرد، از همکاران خواهشمندیم بررسی تعرفه عوارض محلی تسریع دهند تا روند امور به بهترین نحو جاری گردد.

حجت الاسلام برگی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: طبق تصاویری که مشاهده کردیم امسال جوانان با حضور در مراسم اعتکاف نشان دادند که تابع اسلام بوده و پایبند آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا