تبریز-1شهر و شورا -1

کلیات تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۲در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بررسی شد

لوایح ارجاعی به کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت

لوایح ارجاعی به کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه صبح امروز (دوشنبه) با حضور علی نوای باغبان، احد صادقی، حکیمه غفوری، برخی مدیران شهرداری تبریز و کارشناسان این کمیسیون برگزار شد.

علی نوای باغبان، رییس کمیسیون #برنامه و #بودجه #شورای اسلامی شهر #تبریز در این جلسه اظهار کرد: دستور نخست جلسه امروز بررسی #لوایح ارجاعی به #کمیسیون برنامه و بودجه بوده که روز گذشته در یکصد و هشمین جلسه علنی اعلام وصول شدند.

در ابتدای این جلسه #لایحه_شهرداری_تبریز مبنی بر مشارکت شهرداری تبریز جهت اعزام بسیجیان در قالب هفت کاروان زائر به مشهد مقدس مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت.

علی نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص بیان کرد: طبق نظراتی که در این لایحه لحاظ شده ظاهرا میخواهند بسیجیان پر تلاشی که اخیرا در جریان اغتشاشات فعالیت و حضور داشته اند را در قالب هفت کاروان به مشهد مقدس اعزام کنند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: بهتر است در خصوص این لایحه توضیحاتی بیشتری به ما ارائه داده شود تا طبق آن تصمیم گیری کنیم.

حکیمه غفوری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص بیان کرد: بهتر است بسیجیان که در حوادث اخیر پای کار بودند در اولویت قرار گرفته و برای زیارت به مشهد مقدس اعزام شوند چراکه این عزیزان در جریان های اخیر به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند.

احد صادقی، دیگر عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص مطرح کرد: بیشتر این اعضا از شورای حوزه ها و فرماندهان پایگاه ها بوده که می خواهند همه آنها را به مشهد مقدس اعزام کند منتهی در این راستا از شهرداری هم کمک خواسته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا