تبریز-1شهر و شورا -1

تصویب معاینه فنی رایگان تاکسی‌های تبریز

لایحه بودجه و تعرفه عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز صبح امروز در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر از سوی شهردار تبریز تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر شد

لایحه بودجه و تعرفه عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز صبح امروز در یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر از سوی شهردار تبریز تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر شد.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از شهریار، یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صبح امروز با حضور ۱۱ نفر از اعضای #شورا آغاز شد و بررسی لوایح ارسالی از سوی شهرداری تبریز در دستور کار قرار گرفت.

نخستین دستور جلسه امروز #شورای اسلامی شهر، سخنرانی و پرسش و پاسخ جبارعلی ذاکری، معاون فنی و عمرانی #استاندار بود که به ارائه گزارش عمرانی شهر و بحث‌های بودجه‌ای و اوراق #مشارکت و سهم #دولت از #پروژه‌های_ملی پرداخته و جوابگوی سوالات اعضای شورای اسلامی شهر شد.

دومین دستور جلسه امروز #شورای اسلامی شهر، بررسی مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر در خصوص ارتقای فرهنگ فعالیت بدنی و ورزش همگانی، افزایش سرانه ورزشی و افزایش نشاط اجتماعی در پارک‌های سطح شهر بود که پس از بررسی به تصویب اعضا رسید.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص تامین هزینه‌های ارائه خدمات رایگان معاینه فنی برای تاکسی‌های تحت پوشش سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تبریز، دستور بعدی یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بود که مورد موافق و تصویب اعضا قرار گرفت.

سخنرانی شهرام دبیری، سخنگوی شورای اسلامی شهر دستور بعدی جلسه امروز شورای شهر بود که به مناسبت هفته سرطان مطالبی پیرامون این بیماری و راه‌های پیشگیری از آن ارائه کردند.

بررسی دو لایحه حمایتی شهرداری تبریز در خصوص اعمال مساعدت در تقسیط بدهی عوارض و جرایم و دریافت غیرنقدی عوارض از شرکت پردیس اطلس پارس، دستور بعدی جلسه امروز شورای شهر بود که به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا