تبریز-1شهر و شورا -1

احیای درختان چنار خیابان ۲۹ بهمن و امام خمینی (ره) تبریز در هفته درختکاری

موسی علیپور زنوزی در یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: احیای درختان چنار واقع در خیایان ۲۹ بهمن و خیابام امام خمینی (ره) در دستور کار واحد فضای سبز منطقه بوده و در صورت شرایط مساعد جوی در هفته درختکاری امسال و در غیر این صورت در سال آینده انجام می‌شود.

موسی علیپور زنوزی در یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: احیای درختان چنار واقع در خیایان ۲۹ بهمن و خیابام امام خمینی (ره) در دستور کار واحد #فضای_سبز منطقه بوده و در صورت شرایط مساعد جوی در هفته #درختکاری امسال و در غیر این صورت در سال آینده انجام می‌شود.

وی افزود: درختان #چنار خیابان امام خمینی (ره) و بلوار ۲۹ بهمن قدمتی طولانی دارند و از دیرباز این خیابان که از اصلی ترین خیابان‌های کهن شهر #تبریز است و به جهت درختان چنار قدیمی و زیبا مورد توجه شهروندان بوده است.

#علیپور خاطرنشان کرد: گونه چنار با اقلیم #تبریز سازگار است و به همین سبب با کاشت چنارهای جدید و جوان، بار دیگر این مسیر با درختان سر به فلک کشیده چنار احیا خواهد شد.

وی اضافه کرد: منابع آبی مورد نیاز برای این درختان تامین شده است و روان آب های موجود در این مسیر یکی از این منابع خواهد بود.//شهریار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا