تبریز-1

جمع‌آوری ۲۷ وانت‌بار در سطح حوزه منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از جمع‌آوری ۲۷ وانت‌بار و ۴۴ طبق از آغاز ساماندهی طرح ساماندهی سدمعبر خودرویی خبر داد.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از جمع‌آوری ۲۷ وانت‌بار و ۴۴ طبق از آغاز ساماندهی طرح ساماندهی سدمعبر خودرویی خبر داد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، موسی زارعی در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران #شهرداری_تبریز اظهار کرد: منطقه ۱۰ به دلیل بافت اقتصادی کم‌برخودار و حاشینه نشینی، همواره مبتلابه وانت‌بارهای سدمعبری بوده است.

وی با اشاره به آغاز طرح #ساماندهی_وانت بارها افزود: در راستای تاکید شهردار تبریز بر ساماندهی وانت‌بارها، شهرداری منطقه ۱۰ نیز اقدام ساماندهی کرده و در این مدت ۲۷ دستگاه وانت بار و ۴۴ طبق میوه‌فروشی متخلف جمع‌آوری شده است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز اظهار کرد: با توجه به بافت متراکم سطح حوزه منطقه، ۲۰ محل به منظور ساماندهی وانت‌بارها شناسایی شده است.

وی افزود: در مسیر #چایکنار و #صاحب_الامر از دو هفته قبل با همکاری نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری سدمعبر خودرویی و سازه‌های غیرمجاز شد که این امر سهم بسزایی در روان شدن ترافیک این معابر دارد.

زارعی با اشاره به تاثیر ساماندهی سدمعبرخودرویی در کنار پروژه‌های مسیرگشایی معابر در موضوع ترافیک، ابراز کرد: چایکنار، میدان صاحب الامر، میدان انقلاب و ورودی اتوبان پاسداران به ایده‌لو از محلاتی است که وانت‌بارها باعث ترافیک و معضلات دیگر می‌شوند و از این رو تمرکز بیشتر شهرداری منطقه ۱۰ به این مناطق است.

وی عنوان کرد: در کنار ساماندهی وانت بارها، میوه‌فروشان خیابان انقلاب را نیز می توان در بازارچه محلی میدان انقلاب ساماندهی کرد.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا