تبریز-1شهر و شورا -1

۸۰ بیلبورد شهری با مضامین انقلابی و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: ۸۰ بیلبورد شهری با مضامین انقلابی و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر نصب شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: ۸۰ بیلبورد شهری با مضامین انقلابی و به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر نصب شده است.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، سیامک آسیایی در گفتگویی اظهار کرد: همزمان با آغاز ایام‌الله مبارک #دهه_فجر و در راستای گرامیداشت #سالگرد_انقلاب_اسلامی #ایران، فضاسازی شهر در دستور کار سازمان سیما، منظر و #فضای_سبز قرار گرفته و ۸۰ #بیلبورد با مضامین انقلابی در سطح شهر نصب شده است.

وی افزود: #بیلبوردهای موجود در پیشانی زیرگذرها، روگذرها، عابرگذرها و همچنین تابلوهای شهری در طرح فضاسازی دهه فجر امسال حاوی مضامین و شعائر انقلابی و رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

آسیایی با اشاره به طراحی مسیر ویژه انقلاب در مجموعه تاریخی ائل‌گلی اعلام کرد: راه‌اندازی مسیر ویژه انقلاب در مجموعه تاریخی ائل‌گلی، برپایی طاق نصرت و سازه‌هایی با مضامین انقلابی در این مسیر برنامه ویژه سازمان سیما منظر در فضاسازی امسال ایام‌الله دهه فجر است که با پرچم‌های طولی و میله‌ای تزئین شده است.

وی با اشاره به نصب پرچم ۶۰ متری در تپه پرچم ائل گلی خاطرنشان کرد: ده‌ها پرچم میله‌ای، چوبی و طولی در مجموعه گردشگری ائل‌گلی و مسیر ویژه انقلاب نصب شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز با اشاره به طراحی و نصب المان‌های مرتبط با دهه فجر گفت: بزرگترین المان شهری مرتبط با دهه فجر در میدان ابوریحان طراحی و نصب شده و مناطق نیز با هماهنگی و نظارت معاونت زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اقدام به طراحی و نصب المان‌های مرتبط با دهه فجر کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تلویزیون‌های شهری در مناطق دهگانه به پخش مضامین و شعائر انقلابی و فضاسازی شهری خواهند پرداخت.

آسیایی همچنین از نورافشانی چند نقطه شهر در شب ۲۱ بهمن و به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا