تبریز-1شهر و شورا -1

یش از شش هزار فقره طرح و پایانکار ایمنی توسط معاونت پیشگیری در طول سال ۱۴۰۱ صادر شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در راستای پیشبرد و ارتقاء ایمنی شهری، بیش از شش هزار فقره طرح و پایانکار ایمنی توسط معاونت پیشگیری در طول سال ۱۴۰۱ صادر شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی #شهرداری_تبریز گفت: در راستای پیشبرد و ارتقاء #ایمنی_شهری، بیش از شش هزار فقره طرح و پایانکار ایمنی توسط معاونت پیشگیری در طول سال ۱۴۰۱ صادر شد.

به گزارش  باش خبر وبه نقل از شهریار، آتش پاد علیرضا زبردست با اعلام این خبر اظهار کرد: حفظ و ارتقاء #ایمنی، گامی موثر و پایدار در توسعه امنیت ایمنی شهری است که با رشد #شهرنشینی و ساخت و سازهای عمودی، اهمیت این هدف بیش از پیش نمایان می‌شود.

وی ادامه داد: بسترسازی ایمنی در سال‌های اخیر با بررسی،#بازبینی،ارایه دستورالعمل، طرح های ایمنی و #صدور_پایانکار از سوی این سازمان انجام و بیش از شش هزار فقره طرح و پایانکار ایمنی در طول سال ۱۴۰۱ انجام گرفت.

مدیرعامل #سازمان_آتش_نشانی تبریز یادآور شد: مشاوره‌های ایمنی دیگر خدمات عمومی ایمنی به شهروندان و مراجعان بخش‌های مختلف صنعتی،تجاری، آموزشی و … است که روزانه توسط کارشناسان حفاظت ایمنی انجام می‌گیرد.

آتش پاد زبردست افزود: امید است در سال‌جاری نیز همچنان شاهد تداوم اجرا و بررسی‌های ایمنی با دقت و ظرافت بیشتر باشیم و شهروندان و مسئولان کارگاه‌های ساختمانی با بهره‌گیری از خدمات ایمنی آتش نشانی، بستر ایمنی شهر و شهروندان را میسر سازند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا