تبریز-1شهر و شورا -1

گوشت تنظیم بازار در بین قصابان امین از ۲۴ فروردین توزیع خواهد شد

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز از توزیع گوشت تنظیم بازار در بین قصابان امین، تعاونی‌های مصرف و همچنین فروشگاه‌های خود سازمان خبر داد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز از توزیع گوشت تنظیم بازار در بین قصابان امین، تعاونی‌های مصرف و همچنین فروشگاه‌های خود سازمان خبر داد.

کریم قدرتی امروز در گفتگو با خبرنگار با اعلام این خبر گفت: در راستای #تنظیم_بازار #گوشت_قرمز برابر هماهنگی های انجام شده با امور پشتیبانی دام جهاد کشاورزی #استان آذربایجان شرقی، گوشت‌های گرم #گوسفندی نر بره وارداتی از طریق سازمان کشتارگاه #شهرداری_تبریز در بین #قصابان_امین و قصابی های تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت مقرر برای #عرضه_گوشت به شهروندان ۲۴۸ هزار تومان از قرار هر کیلو اعلام شده است، افزود: گوشت توزیعی بصورت مخلوط و بدون دنبه بوده و همه آنها دارای شناسنامه الصاقی سازمان است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز از شهروندان درخواست کرد تا گوشت قرمز اعلام شده را از طریق قصابان امین و تعاونی‌های مصرف و یا از طریق فروشگاه‌های خود سازمان کشتارگاه و با قیمت اعلام شده تهیه کنند.

به گفته وی، شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف، می‌توانند شکایات خود را به بازرسی سازمان به شماره تماس ۰۹۳۸۱۴۹۰۰۶۱ و یا سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

قدرتی همچنین از فعالیت هشت اکیپ بازرسی مشترک سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز و سازمان جهاد کشاورزی استان جهت نظارت کامل بر نحوه توزیع گوشت قرمز خبر داد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز آغاز عرضه گوشت قرمز را از فردا (۲۴ فروردین) اعلام کرد و گفت: این اقدام در راستای تنظیم قیمت بازار انجام شده و طی هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا