تبریز-1شهر و شورا -1

گزارش کمیته ورزش همگانی در خصوص برپایی ایستگاه های سلامت و ورزش ارائه شد

زمینه های همکاری معاونت امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با باشگاه ورزشی شهرداری تبریز در خصوص توسعه ورزش بانوان در پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، پنجاه و یکمین جلسه #کمیسیون_ورزش و جوانان صبح امروز (دوشنبه) با حضور پرویز هادی، حکیمه غفوری، یاسین بجانی، سرپرست #باشگاه_ورزشی #شهرداری_تبریز و #کارشناسان این کمیسیون برگزار شد.

پرویز هادی، رییس #کمیسیون_ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر #تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: دستور نخست جلسه امروز بررسی زمینه های همکاری معاونت امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با #باشگاه ورزشی شهرداری تبریز بوده که در این خصوص بحث و تبادل نظرهایی خواهیم داشت.

رییس کمیسیون #ورزش و #جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه‌ی سخنان خود ابراز کرد: دستور دوم جلسه امروز نیز مربوط به ارائه گزارش کمیته ورزش همگانی در خصوص برپایی ایستگاه های #سلامت و ورزش با همکاری اداره کل سلامت شهرداری و باشگاه ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز است.

در ابتدای پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز زمینه های همکاری معاونت امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با باشگاه ورزشی شهرداری تبریز تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پرویز هادی، رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در رابطه با این موضوع بیان کرد: خوشبختانه تمامی اعضای کمیسیون به ویژه خانم غفوری در حوزه ورزش بانوان دغدغه مند بوده و همواره برای این حوزه در تلاش است تا اقدامات مطلوبی اتخاذ شود.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری هم در راستای توسعه ورزش بانوان شهر تبریز تصمیمات جدی اتخاذ کرده و اقدامات مطلوبی را اجرایی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: موضوعات مطرح شده از سوی معاونت امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی جز دغدغه های اعضای شورای شهر بوده که برای چندین مورد از آن ها برنامه ریزی هایی انجام خواهیم داد تا به مرحله عملیاتی رسد.

هادی در رابطه با اقدامات کمیته جذب قهرمانان توضیحاتی ارائه داده و افزود: حمایت از قهرمانان جزو وظایف شهرداری‌ها به شمار می رود، در همین راستا قهرمانانی که به کمیته جذب معرفی می گردند پس از طی مراحل به کارگیر گرفته می شوند.

حکیمه غفوری، نائب رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه بیان کرد: طبق گزارش ارائه شده دریافتیم که مشکلات عدیده ای در حوزه ورزش بانوان وجود دارد که باید حل و رفع شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرداری تبریز سالن مخصوصی برای بانوان ندارد، گفت: یکی از وظایف شهرداری رسیدگی به امورات ورزشی است درحالیکه اصلی ترین رسالت اداره کل ورزش و جوانان استان مربوط به این حوزه بوده و باید بهتر از همه مجموعه ها در راستای توسعه ورزش فعالیت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا