تبریز-1شهر و شورا -1

چهار هزار و ۶۰۰ زایر حج تمتع از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی اعزام می شوند

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برای اعزام چهار هزار و ۶۰۰ زایر حج تمتع آماده بوده و اقدامات لازم برای بهسازی و مرمت اساسی ترمینال حج این فرودگاه انجام می شود

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: #فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برای اعزام چهار هزار و ۶۰۰ زایر #حج_تمتع آماده بوده و اقدامات لازم برای بهسازی و مرمت اساسی #ترمینال حج این #فرودگاه انجام می شود.

رامین آذری، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه عملیات اعزام زائران حج تمتع آذربایجان شرقی به مدینه منوره از ۱۹ خرداد امسال آغاز می شود، افزود: این عملیات تا ۲۵ خرداد ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه عملیات #برگشت_حجاج استان نیز از ۲۷ تیر آغاز می شود و تا دوم مرداد ادامه می یابد، اظهار کرد: با توجه به لزوم مرمت و بهسازی ترمینال حج و سالن های مربوطه، #عملیات_بهسازی این ترمینال در سه مرحله انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های #آذربایجان_شرقی هدف از بهسازی این ترمینال را پیشگیری از بروز هرگونه خللی در روند اعزام و پذیرش زائران خانه خدا اعلام کرد و گفت: برای انجام کیفی این عملیات سالن استقبال کنندگان زائران به مساحت یکهزار و ۶۰۰ مترمربع بهسازی و مرمت شده و بهسازی سالن های ورودی، خروجی و ترانزیت حجاج نیز در حال انجام است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا