تبریز-1شهر و شورا -1

نحوه انجام تملکات ایستگاه‌های فاز دوم خط ۲ متروی تبریز بررسی شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز ضمن اشاره به بهره‌برداری از فاز اول خط ۲ مترو در دو سال آینده گفت: فاز دوم این خط نیز جزو اولویت‌های اجرایی سازمان تلقی می‌شود.

یعقوب وحیدکیا در بازدید از ایستگاه های فاز دوم خط ۲ متروی تبریز که با حضور شهردار منطقه ۱ تبریز انجام یافت، در خصوص نحوه انجام تملکات ایستگاههای خط ۲ #متروی_تبریز در این فاز به بررسی راهکارها و مسائل فنی پرداخت.

وحیدکیا به همراه #شهردار منطقه ۱ از تمامی ایستگاه‌های فاز دوم خط ۲ متروی تبریز(از میدان دانشسرا تا توانیر) بازدید میدانی به عمل آورد.

وی یادآور شد: با اتمام عملیات اجرایی خط یک، در حال حاضر بررسی و مرتفع کردن مشکلات خط دو و تسریع #عملیات_عمرانی و اجرایی آن جزو اولویت‌های شاخص سازمان به شمار می‌رود، از این رو با شهردار منطقه یک در بازدید و پایش میدانی از همه ایستگاه های فازدوم خط ۲ حدفاصل میدان #دانشسرا تا توانیر(ایستگاه‌های شماره ۸ تا ۱۳) در خصوص تملک محل ایستگاهها و همچنین عملیاتی نمودن آن به بحث و بررسی پرداختیم تا نسبت به تسریع عملیات عمرانی و اجرایی این ایستگاه‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وحیدکیا خاطرنشان کرد: فاز دوم این خط نیز جزو اولویت‌های اجرایی سازمان تلقی می‌شود و به همین سبب مشکلات خط بررسی دقیق می شود تا با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی، در آینده نزدیک وارد مدار بهره‌برداری شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا