تبریز-1شهر و شورا -1

معضل ترافیک کوچه ملااحمد و ورودی پارکینگ بازار مشروطه ساماندهی و رفع می شود

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از اجرای طرح ساماندهی و رفع معضل ترافیکی کوچه ملااحمد واقع در خیابان شهید مطهری و ورودی پارکینگ بازار بزرگ مشروطه خبر داد.

بهروز قاسمی در بازدید میدانی از روند اجرای این طرح بر استفاده از ابزارهای قانونی و تعامل متقابل با اصناف و کسبه واقع در این محدوده جهت حل معضل ترافیکی و روان‌سازی عبور رو مرور تاکید کرد.

قاسمی افزود: این طرح با هدف روان شدن #ترافیک و تسهیل در عبور و مرور کوچه ملااحمد واقع در محدوده #بازار_مرکزی شهر که یکی از مناطق پرتردد شهری است، با هماهنگی سازمان‌ها و ادارات ذیربط در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با همکاری و مساعدت همه دست اندرکاران بتوانیم #معضل_ترافیکی این محدوده را از این وضعیت خارج کرده و به سهم خود گامی در روان سازی ترافیک شهری برداریم.

#بازدید_میدانی و جلسه بررسی طرح ساماندهی و رفع معضل ترافیکی کوچه ملااحمد و ورودی پارکینگ بازار بزرگ #مشروطه با حضور بهروز قاسمی و معاون نوسازی شرکت عمران و #توسعه_آذربایجان، رئیس اداره مهندسی و ایمنی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۸، سرهنگ کاظمی رئیس راهنمایی و رانندگی مناطق تبریز، سرهنگ سمائی رئیس پلیس راهور پاسگاه بازار، تورج روشنایی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و کارشناسان مربوطه انجام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا