تبریز-1شهر و شورا -1

لایحه تشویقی شهرداری برای کارگاه‌های کوچک واقع در کوجووار تصویب شد

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی و تقسیط عوارض و جرایم ناشی از تخلفات ساختمانی کارگاههای تولیدی کوچک مقیاس واقع در محله الحاقی کوجووار به تصویب رسید

به گزارش باش خبر وبه نقل روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، در یکصد و چهلمین جلسه علنی اعضای شورای #شهر با مساعدت مالی و #تقسیط عوارض و جرایم ناشی از تخلفات ساختمانی کارگاههای تولیدی کوچک مقیاس واقع در محله الحاقی #کوجووار موافقت کردند.

روح الله دهقان نژاد، رییس #کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: لایحه مساعدت مالی و تقسیط عوارض و جرایم ناشی از تخلفات ساختمانی #کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس واقع در محله کوجوار در کمیسیون ما مورد بحث و بررسی جزئی قرار گرفت.

علی نوای باغبان، رئیس کمیسیون #برنامه و #بودجه شورای اسلامی شهر تبریز نیز در خصوص این لایحه اظهار کرد: این موصوع در شوراهای قبلی نیز تصمیم گرفته شده بود. مقرر شده بود با اندکی تخفیف عوارض خود را پرداخت کنند تا مردم از بلاتکلیفی رها شده و #شهرداری نیز به حق و حقوق خود برسد.

وی با اشاره به پیشنهاد شهرداری مبنی بر تخفیف ۵۰ درصدی در عوارض و #جرایم این #کارگاهها، گفت: حال که نمی‌توانیم در جرائم تخفیفی ارائه دهیم، در عوارض می توان این تخفیف را اعمال کرد و پیشنهاد کمیسیون تخفیف ۶۰ درصدی عوارض بود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر #تبریز و رییس کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه سخنان خود ابراز کرد: همچنین در صورت تقسیط، تنها ۳۰ درصد تخفیف یا همان کاهش مبنای محاسبات در نظر گرفته شود.

باغبان با تاکید بر موافقت کمیسیون برنامه و بودجه شورا با کلیات این لایحه گفت: پیشنهاد کمیسیون ارائه فرصت پرداخت عوارض تا پایان آذرماه است.

لایحه مساعدت مالی و تقسیط عوارض و جرایم ناشی از تخلفات ساختمانی کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس واقع در محله کوجوار با لحاظ پیشنهادات کمیسیون ها به تصویب رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا