تبریز-1شهر و شورا -1

قدردانی از حمایت و همراهی سعید قاسمی وند در اجرای طرح‌های دانش‌بنیان شهرداری تبریز

شهردار تبریز اجرای طرح‌های دانش‌بنیان را یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری در سال گذشته عنوان کرد و ریاست سازمان بازرسی کل استان آذربایجان شرقی را همراه و حامی اجرای این طرح‌ها دانست.

یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگار با قدردانی از حمایت و همراهی سعید قاسمی وند رییس سازمان بازرسی استان آذربایجان شرقی در اجرای طرح‌های دانش‌بنیان شهرداری تبریز، نگاه ویژه به نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله برنامه‌های مدیریت شهری در طول سال گذشته عنوان کرد.

وی در عین حال از تداوم اجرای #طرح‌های_علمی در سال جاری با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های هفتگی #شهرداری_تبریز، برگزاری چهارشنبه‌های #دانش‌بنیان است که خروجی آن استفاده مدیریت شهری از طرح‌های علمی مختلف است.

#هوشیار اجرای #طرح‌های_دانش‌بنیان را یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری در سال گذشته عنوان کرد و گفت: طرح #محلول‌پاشی بجای #نمک‌پاشی در زمستان سال گذشته برای اولین بار در کشور، یکی از طرح‌های دانش‌بنیان مدیریت شهری #تبریز بود که پس از اجرای موفق، مورد استقبال و درخواست دیگر #کلانشهرهای کشور قرار گرفت.

#شهردار_تبریز با قدردانی دوباره از حمایت‌های رییس سازمان بازرسی استان، ابراز امیدواری کرد که این همراهی و حمایت در سال جاری نیز تداوم یافته و طرح‌های دانش‌بنیان در راستای توسعه برنامه‌های مدیریت شهری مورد استفاده قرار بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا