تبریز-1شهر و شورا -1

عضو شورای شهر تبریز خواستار رسیدگی و تسریع در پاسخگویی نامه‌های ارسالی به شهردار شد

محمد حسن اسوتچی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در صد و چهل و چهارمین جلسه علنی طی تذکری خواستار رسیدگی و تسریع در پاسخگویی نامه‌های ارسالی به شهردار تبریز شد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، محمد حسن اسوتچی صبح روز یکشنبه در صد و چهل و چهارمین جلسه علنی طی تذکری اظهار کرد: بنده چند وقت است در خصوص برخی از موضوعات #مدیریت_شهری نامه هایی را با امضای ریاست #شورا به #شهردار ارسال می کنم ولی متاسفانه تا به امروز جواب مقتضی به این نامه ها داده نشده لذا خواهشمندیم رسیدگی جدی به این امر از طرف شهردار تبریز در دستور کار قرار گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر #تبریز در ادامه سخنان خود خواستار توضیحات جامع در رابطه با سیستم مالی شهرداری تبریز شده و افزود: قرار بود دسترسی هایی برای اعضای شورای شهر در سیستم مالی شهرداری تبریز داده شود، خواهشمندیم این موضوع نیز هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

لازم به ذکر است اعضای شورای اسلامی شهر و #شهردار تبریز در صد و چهل و چهارمین جلسه علنی پیرامون تذکر این عضو شورای اسلامی شهر #تبریز بحث و تبادل نظر انجام دادند، مقرر شد تا شهرداری در اسرع وقت به نامه ها جواب دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا