تبریز-1شهر و شورا -1

عامل سنگ پرانی به خودروهای عبوری در اتوبان پاسداران تبریز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری عامل ناامنی و سنگ پرانی به خودروهای عبوری دراتوبان پاسداران خبر داد.

فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری عامل ناامنی و سنگ پرانی به خودروهای عبوری دراتوبان پاسداران خبر داد.

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سنگ پرانی به #خودروهای عبوری در محورهای #اتوبان_پاسداران #تبریز و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و #دستگیری عامل یا عاملان آنها به صورت ویژه در دستور کار #پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی #کلانتری۱۲ عباسی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی عامل اصلی ناامنی و سنگ پرانی به سمت خودروها شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

وی در پایان ضمن اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضائی به #دادسرا معرفی شد؛از شهروندان خواست درصورت موارد مشکوک به فوریت.های #پلیس_۱۱۰ اعلام و درصورت داشتن انتقاد و پیشنهاد به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.

زمین گیر شدن عاملان قدرت نمایی “#شهرستان_کلیبر” با اقتدار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری مخلان نظم و امنیت و عاملان قدرت نمایی خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر شرارت و استفاده از سلاح و ایجاد اخلال در نظم و امنیت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه عاملان قدرت نمایی پس از راهبندی و اخلال در نظم و امنیت از محل متواری شده بودند با اشرافیت اطلاعاتی، محل اختفای متهامان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات موفق پلیسی متهم اصلی به همراه همدستش با اقتدار پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

به گزارش باشخبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و بدون هیچ تعارفی با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا