تبریز-1شهر و شورا -1

ضرورت توجه به لایروبی و پاکسازی کانال‌ها، آب‌روها و مسیل ها در آستانه فصل بهار و بارش‌های بهاری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز بر ضرورت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها، آب‌روها و مسیل ها در آستانه فصل بهار و بارش‌های بهاری تاکید کرد.

جواد صدیقی با اعلام این مطلب گفت: لایروبی اساسی کانال‌های روباز و روبسته سطح شهر توسط مناطق دهگانه از جمله فعالیت‌های مهم و ضروری است که باید در آستانه فصل بارش‌ها اجرا شود.

#صدیقی در حاشیه جلسه احصا مشکلات حوزه خدمات شهری و بررسی مصوبات قرار خدمت قبلی در این منطقه تاکید کرد: رفع ایرادات و مشکلات احتمالی در کانال‌ها در راستای به حداقل رساندن مشکلات در مواقع بارش از جمله مسائلی است که با هماهنگی با دیگر معاونت‌ها سریعا باید به اتمام برسد.

معاون #محیط_زیست و خدمات شهری #شهردار_تبریز با اشاره به تداوم طرح استقبال از #بهار در شهر گفت: زیباسازی ورودی‌های شهر، نوسازی و رنگ آمیزی، نصب المان‌های نوروزی و بهاری، اجرای طرح پاکسازی معابر، رفع خطر و جمع آوری تاور از پروژه‌های رها شده و تعطیل شده از مسائل مهمی است که باید توسط مناطق مورد توجه قرار گیرد.

هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۵ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر پنجشنبه ۱۸ اسفندماه جاری با حضور جمعی از رسانه‌های محلی، اعضای شورای شهر، شهردار تبریز و معاونان و مدیران ستادی برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا