تبریز-1شهر و شورا -1

شش هزار و ۶۱ پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز ثبت شد

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری تبریز از ثبت شش هزار و ۶۱ پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری تبریز از ثبت شش هزار و ۶۱ پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، فرزاد نظیری با اشاره به ثبت رکوردی جدید در میزان مشارکت فکری #شهروندان، نخبه های دانشگاهی و #کارشناسان در اجرای برنامه ها و اهداف بلند مدت و کوتاه مدت #شهرداری_تبریز، گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ هزار پیشنهاد در موضوعات مختلف کاری در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری تبریز توسط کارکنان و شهروندان ارائه و ثبت شد که یک رکورد در بین شهرداری های کشور محسوب می شود.

وی با تاکید بر اتمام فرآیند بررسی پیشنهادها افزود: ایجاد زمینه های لازم برای بهره گیری از پیشنهادهای کارکنان مجموعه شهرداری تبریز و شهروندان عزیز همواره به عنوان یک الزام مطرح است.

نظیری اظهار کرد: با استفاده از روش های مختلف علمی در تلاش هستیم تا از مشارکت فعال کارکنان و شهروندان جهت حل مسائل و بهبود عملکرد مجموعه شهرداری و مدیریت شهری تبریز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت #کارکنان و #شهروندان به طرق مختلف امکان پذیر است، افزود: یکی از مهم­ترین و کارآمدترین روش­‌ها، “نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها” است که به طور طبیعی ایجاد روحیه مشارکت فردی و گروهی در بین کارکنان و شهروندان و به کارگیری خرد جمعی، زمینه ساز رفع مشکلات موجود و نیز اتخاذ راهکارهایی نوین جهت پیشرفت و توسعه روز افزون مدیریت شهری است.

نظیری همچنین تصریح کرد: در سال گذشته با رویکرد جدید نظام مشارکت و خلاقیت شهرداری تبریز و تعریف سیاست های کاری مبتنی بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان قدم های موثری در حوزهای مختلف کاری در زمینه های نوآوری برداشته شده که نتایج آن در سطح شهر محسوس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا