تبریز-1شهر و شورا -1

سومین ویژه برنامه «نقل دلدادگی» در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود

سومین ویژه برنامه نقل دلدادگی با هدف تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگسرای الغدیر برگزار می شود.

سومین ویژه برنامه نقل دلدادگی با هدف تکریم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال #دفاع_مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ #ایثار و شهادت در #فرهنگسرای_الغدیر برگزار می شود.

جلسه سوم این ویژه برنامه که به صورت ماهانه در فرهنگسرای الغدیر برگزار می‌شود، یکشنبه اول مرداد ماه سال‌جاری ساعت ۱۷ با حضور خانواده‌های معظم ش.ه.دا و عموم شهروندان در فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد.

در محفل نقل دلدادگی حکایت عشق، ایثار و جانفشانی‌های فرماندهان، رزمندگان و دلیرمردان و زنان هشت سال #دفاع_مقدس از زبان مادران شهدا، همرزمان و فرماندهان جنگ برای نسل جوان به گونه‌ای جذاب و شنیدنی روایت می‌شود و #فرهنگسرای الغدیر با برگزاری این برنامه به صورت ماهانه تلاش دارد تا ضمن ادای احترام به تمام ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان، در راستای انتقال #رشادت و جانفشانی های رزمندگان و پیام ش.ه.دا به نسل جوان گام بردارد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا