تبریز-1شهر و شورا -1

زمینه‌های همکاری دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت شهری بررسی شد

زمینه‌های همکاری دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت شهری

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر #تبریز، شصت و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  با حضور غلامرضا احمدی ، روح الله دهقان نژاد، محمد حسن اسوتچی، حکیمه غفوری، رییس #دانشگاه_علوم_پزشکی_تبریز، برخی مدیران #شهرداری و #کارشناسان این کمیسیون برگزار شد.

غلامرضا احمدی، رئیس #کمیسیون_فرهنگی و اجتماعی #شورایاسلامی شهر تبریز در ابتدای این جلسه ضمن تبریک روز ملی شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر #تبریز اظهار کرد: نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی شوراها نام گرفته است ، همانطور که مستحضرید شکل گیری نهاد شورا توصیه موکد دین مبین اسلام در جهت همفکری و مشورت در امور مختلف به شمار می رود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در واقع شوراها زبان گویای مردم در برابر مسئولین و نهادهای مختلف محسوب می شوند، همچنین ناگفته نماند که اعضای شوراها به عنوان وکلای مردم پیگیر مسائل و مشکلات مختلف مردم و شهر خودشان هستند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هر اقدامی که بتواند کیفیت عملکرد شوراها را به بالا ببرد مطمئنا آثار آن در اجتماع مشخص خواهد شد، ادامه داد: تمامی کارشناسان معتقدند که اصول و قوانین مربوط به شوراها از مترقی ترین اصول های قانون اساسی بوده و همچنین شوراها نشانه هایی از توسعه یافتگی جوانب و ابزاری برای توزیع قدرت در سطوح مختلف جامعه محسوب می شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه تاکنون ماهیت و وظایف شورها آنطور که باید و شاید محقق نشده است، گفت: علی الظاهر فعلا یک دستگاه به نهاد شورا پاسخگو بوده در حالیکه بسیاری از ارگانها باید پاسخگوی این مجموعه باشد، امیدواریم در تمامی حوزه ها با همفکری این شاهد رخدادهای ارزنده باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته سلامت اظهار کرد: همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تبریز یکی از اقدامات ارزنده ای بوده که می توان در راستای امورات فرهنگی هم با این مجموعه در تعامل باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اذعان کرد: حوزه سلامت یکی از حوزه های تخصصی بوده که لازم است در راستای این مهم محتواهای دارای مفهوم و علمی از سوی دانشگاه ارائه شود تا ما نیز در بحث اطلاع رسانی و پخش آنها این مجموعه را همراهی کنیم.

حکیمه غفوری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه ضمن تبریک روز ملی شوراها و هفته سلامت بیان کرد: امیدواریم همواره شاهد صحت و سلامتی کامل مردم باشیم و همچنین به عنوان مسئول در راستای سلامت شهروندان تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: برخی بیماری هایی وجود دارد که می توان گفت همه گیر بوده و اکثر مردم به آن مبتلا می شوند، اگر علت یابی شده و در خصوص پیشگیری از آنها به مردم اطلاع رسانی شود طبیعتا شاهد کاهش بیماری ها خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا