تبریز-1شهر و شورا -1

رییس شورای اسلامی شهر تبریز؛ عرفه روزی برای دعا و نیایش است

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: عرفه یکی از اعیاد عظیم مسلمانان بوده که فرا رسیدن روز عرفه، روز نیایش دل های پاک و رستگار با پروردگار مهربان، بر تمامی مسلمانان جهان را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: عرفه یکی از اعیاد عظیم مسلمانان بوده که فرا رسیدن روز #عرفه، روز نیایش دل های پاک و رستگار با پروردگار مهربان، بر تمامی #مسلمانان_جهان را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

به گزارش باش خبر ، حجت الاسلام #رسول_برگی صبح روز یکشنبه در صد و چهل و دومین جلسه علنی اظهار کرد: فرا رسیدن سالروز شهادت پنجمین ستاره فروزان منظومه امامت و ولایت حضرت امام محمّد باقر علیه السلام بر رهروان #ایمان و معنویت تسلیت باد.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: هفتم تیر ماه سالروز شهادت جانگداز و مظلومانه شهید مظلوم حضرت آیت الله دکتر سید محمد حسین بهشتی (ره) و ۷۲ تن شهیدان گرانقدر و همکاران همراه آن شهید مظلوم را به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت و دادگستر جهانی حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) انقلابی و و مردم مومن ایران اسلامی و جمیع دوستداران و ارادتمندان آن شهیدان عزیز به حق پیوسته تسلیت و تعزیت می گوئیم.

حجت الاسلام برگی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روز #عرفه در پیش رو است، مطرح کرد: عرفه یکی از اعیاد عظیم مسلمانان بوده که فرا رسیدن روز عرفه، روز نیایش دل های پاک و رستگار با پروردگار مهربان، بر تمامی مسلمانان جهان را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر #تبریز در بخشی از سخنانش گفت: همچنین ایام شهادت غریبانه سفیر حسینی حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام را به ساحت مقدس حضرت مهدی موعود ارواحنافداه و دلسوختگان حسینی تسلیت عرض می نمائیم.

حجت الاسلام برگی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: روز عید قربان نیز در پیش رو بوده که این روز یکی از بزگترین اعیاد مسلمانان به شمار می رود ، به دنبال آن هم عید غدیر خم نیز در پیش است که این مناسبت را خدمت همگان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا