تبریز-1شهر و شورا -1

راه اندازی سامانه یکپارچه آمار و اطلاعات

رئیس گروه آمار و تحلیل اطلاعات شهرداری تبریز از آغاز فرآیند اجرایی برای راه اندازی سامانه یکپارچه آمار و اطلاعات خبر داد.

سید حبیب شکوری، بهینه سازی نظام آماری یکپارچه، جمع آوری آمار استاندارد، دسترسی آسان و سریع به آمار و جلوگیری از موازی کاری را از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه یکپارچه آمار و اطلاعات برشمرد.

وی با بیان اینکه سامانه مدیریت یکپارچه آمار و اطلاعات #شهرداری #تبریز با هدف بهبود شیوه های جمع آوری و گزارش اطلاعات در حال آماده سازی است، گفت: دسترسی سریع و آسان به آمار و اطلاعات کاربردی برای تصمیم سازی، برنامه ریزی و سیاستگذاری از مهم ترین ویژگی های این سامانه است.

#شکوری در همین رابطه افزود: سامانه یکپارچه آمار و اطلاعات شهرداری تبریز، اطلاعات را از کلیه سطوح مختلف (حوزه های معاونت، ادارات کل، شهرداری های مناطق و سازمان و شرکت های وابسته) جمع آوری و #بانک متمرکز و یکپارچه آمار و اطلاعات را ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: این سامانه گزارشات متنوع مدیریتی را تولید و در اختیار مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان، جهت بهره‌برداری قرار خواهد داد.

شکوری همچنین بر اهمیت راه اندازی سامانه یکپارچه #آمار و اطلاعات (فرابر) تاکید و اظهار کرد: مدیران ارشد در هر زمان و مکان به گزارش‌های مورد نظر خود در قالب جداول و نمودارهای گرافیکی دسترسی داشته و با توجه به آمارهای ثبت شده می توانند تصمیمات مناسب اخذ وسیاست گذاری های متناسب را اعمال کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا