تبریز-1شهر و شورا -1

راه اندازی تورهای رایگان گردشگری در محدوده منطقه ۸ تبریز

راه اندازی تورهای رایگان گردشگری در محدوده منطقه ۸ تبریز

به منظور آشنایی شهروندان و گردشگران گرامی با اماکن تاریخی و بازار تاریخی تبریز، تورهای رایگان #گردشگری و #بازارگردی توسط واحد #فرهنگی_اجتماعی منطقه ۸ راه اندازی شد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، حسین مدرس‌زاده مدیر فرهنگی اجتماعی منطقه ۸ ضمن اعلام خبر فوق گفت: به منظور آشنایی و شناخت کامل شهروندان و گردشگران گرامی از اماکن تاریخی تبریز، تور #گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز در محدوده $شهرداری منطقه با حضور گردشگران و شهروندان گرامی شروع بکار کرد.

وی با اشاره به جذابیت‌های موجود در بافت تاریخی تبریز و وجود بناها و عناصر بسیار شاخص و زنده در این محدوده افزود: متاسفانه اکثر #شهروندان تبریزی با جاذبه‌های توریستی شهر تبریز آشنا نبوده و به همان اندازه نیز گردشگران داخلی و خارجی هم از این امر باید بهره مند شوند که امیدواریم با این تور گردشگری بتوانیم آشنایی نسبی از اماکن تاریخی تبریز در این عزیزان به وجود آوریم.

مدرس زاده در تکمیل جزئیات تور گردشگری شهرداری منطقه اظهار کرد: با توجه به قرارگرفتن در فصل تابستان و حضور #مسافران داخلی و توریست های خارجی در شهر، اجرای تورهای گردشگری با استفاده از لیدرهای مجرب و مسلط به صورت مرتب توسط واحد گردشگری شهرداری منطقه اجرا می‌شود و این امر تا پایان تابستان تداوم خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا