تبریز-1شهر و شورا -1

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز : از خدمت حمایت می کنم نه از شخص

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر از تلاش های مجدانه شهردار منطقه هشت تبریز تقدیر و تشکر کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر از تلاش های مجدانه شهردار منطقه هشت تبریز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، حجت الاسلام رسول برگی در یکصد و بیستمین جلسه علنی اظهار کرد: در خصوص المان ۲۹ بهمن در مقابل مسجد قزللی تبریز که سال گذشته هم موضوعاتی طرح و بحث شده بود لازم است اقداماتی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: در رابطه با یادمان محل شهادت دو شهید محراب هم تصمیماتی اتخاذ گردیده بود و حتی در رابطه با آن حاج آقا آل هاشم تاکیداتی داشتند نیز خواهشمندیم اقداماتی اتخاذ شود، متاسفانه برخی از افراد با کج فهمی باعث شدند که خانواده آیت الله قاضی طباطبایی با این امر مخالفت کنند.

#رییس_شورای اسلامی شهر #تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: موضوع دیگر هم مربوط به موزه انقلاب است تبریز پایگاه #انقلاب بوده ولی موزه ای در این راستا وجود ندارد، حتی برای علما هم موزه ای نیست، قرار بر این بود امسال در راستای #موزه_انقلاب گام هایی برداشته شود حداقل در این راستا مطالعاتی صورت گیرد و اقداماتی لازم در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام برگی در بخشی از سخنانش بیان کرد: کوچه مسجد جامع هم که قرار بوده از دوره گذشته به محلی فرهنگی تبدیل شود لازم است در این باره هم اقداماتی اتخاذ شود ، همچنین در رابطه با خانه آقای ناصر زاده که در اختیار خیریه قرار گرفته و واقعا ویرانه شده و اوضاعش نابسامان است، توجهاتی ویژه صورت گیرد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: باغ فجر یا همان گلستان باغی هم که در گذشته قبرستان عرفا بوده از بین رفته است، یک فراهنگسرا برای این محل لازم است تا آن را از بن بست فرهنگی خارج کند، در خصوص پیاده راه ها هم قدردان زحمات شهرداری منطقه ۸ هستیم چراکه شهردار این منطقه شبانه روزی در تلاش بوده و فعالیت می کند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در رابطه با میدان شهید بهشتی که لانه ای برای مخفی کاری شده بود اقدامات خوبی صورت گرفته است که از این بابت قدردان زحمات شهرداری هستیم، همچنین در خصوص ساختمانهای نا ایمن هم مواردی مطرح شد که انشالله پیگیری ها لازم صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام برگی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: آقای جانفشان را سالیان سال است که می شناسم و حتی به هنگام اینکه سر مزار برادرم حضور می یابم بر سر مزار پدر شهیدشان حضور یافته و فاتحه ای نثار روحشان می کنم، باید بگویم این شناخت باعث نشده از وی حمایت کنم بلکه باید بگویم که من از خدمت حمایت می کنم نه از شخص.

حجت الاسلام برگی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: موضوع دیگر هم مربوط به سرویس های بهداشتی بوده که لازم است مد نظر ویژه ای قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا