تبریز-1شهر و شورا -1

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره و کارخانه های متروکه در تبریز

سرپرست پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: اعضای باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره و کارخانه های متروکه در تبریز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم خلیل عبدلی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعضای این #باند به ۲۴ فقره پرونده #سرقت به ارزش هشت میلیارد ریال در این شهر اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: به دنبال وصول #شکایات متعدد سرقت از داخل اماکن خصوصی موضوع به لحاظ حساسیت در دستور کار #کارآگاهان اداره مبارزه با #سرقت_پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی #آذربایجان_شرقی گفت: کارآگاهان با بررسی صحنه های وقوع جرم و تحقیقات میدانی و انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شدند و متهمان با تعقیب و مراقبت شبانه روزی در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی، ادامه داد: در بازرسی از #مخفیگاه این باند، مقادیر زیادی #اموال_مسروقه مانند دینام، شیرآلات، سیم برق و ابزار ساختمانی کشف و به پلیس آگاهی انتقال شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند، از فعالان حوزه ساخت و ساز و شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع #سرقت اماکن تا پایان مراحل ساخت و ساز ساختمان نسبت به نصب دوربین های مداربسته و گماردن نگهبان اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا