تبریز-1شهر و شورا -1

دستگیری اعضای باند شش نفره سارقان سیم خطوط انتقال برق با ۵۰ فقره سرقت در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان سرقی از دستگیری اعضای باند شش نفره سارقان سیم خطوط انتقال برق با ۵۰ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان سرقی از دستگیری اعضای باند شش نفره سارقان سیم خطوط انتقال برق با ۵۰ فقره سرقت در تبریز خبر داد.

سردار حسین عبدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌های #سرقت_سیم در خطوط انتقال برق تبریز با توجه به حساسیت، موضوع رسیدگی و #کشف_پرونده در دستور کار #کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه‌های جرم و انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی اعضای #باند_سارقان را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و به #پلیس آگاهی دلالت شدند.

وی تصریح کرد: در این رابطه پنج #سارق و یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات انجام شده، متهمان به ۵۰ فقره سرقت سیم برق از تیرهای خطوط انتقال برق اعتراف کردند.

عبدی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال مسروقه ۴۷ میلیارد برآورد شده است، افزود: با تکمیل پرونده هر شش نفر متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرای تبریز معرفی و با صدور قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش باشخبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به این‌که پیشگیری وضعی و رعایت نکات امنیتی دو مولفه مهم برای کاهش جرایم و امنیت پایدار است، از دستگاههای دولتی و شرکت‌های خصوصی درخواست کرد: با تجهیز اماکن و تاسیسات شرکتی به تجهیزات ایمنی فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا