تبریز-1شهر و شورا -1

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که حین درگیری با همدیگر از سلاح گرم استفاده کرده و منجر به مجروحیت دو نفر رهگذر شده بودند، خبر داد

هاشم شعفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اراذل و اوباش و استفاده از #اسلحه_گرم و #تیراندازی به همدیگر در ساعت ۱.۳۰ بامداد شنبه مورخه ۲۳ اردیبهشت موجب مجروحیت دو نفر رهگذر در یکی از محلات تبریز شده بودند که موضوع بلافاصله در دستور کار #پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد دونفر از اراذل اوباش سابقه‌دار با یکدیگر درگیر و با استفاده از #سلاح_گرم اقدام به تیراندازی که در اثر این تیراندازی دو نفر از رهگذران که در حال عبور از مسیر بودند مورد اصابت تیر قرار گرفته و مجروح شدند.

این #مقام_انتظامی با بیان اینکه امنیت و نظم عمومی خط قرمز پلیس است،گفت: متهمان در کمتر از ۱۲ ساعت #دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی #پلیس استان از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و احیانا#شرارت و ناامنی در محل زندگی خود مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا